شروع امدادرسانی به استان های درگیر برف و کولاک

به گزارش وبلاگ پیوست، تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات از شروع امدادرسانی هلال احمر در استان های درگیر برف و کولاک اطلاع داد.

شروع امدادرسانی به استان های درگیر برف و کولاک

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در 48 ساعت گذشته 11 استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متأثر از حوادث جوی ازجمله آبگرفتگی، برف و کولاک بودند که عملیات امدادرسانی در 6 استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از سوی هلال احمر شروع شده است.

وی اضافه نمود: 105 تیم امدادی و عملیاتی شامل 153 امدادگر و نجاتگر عملیات امدادرسانی را در شش شهر، 11 روستا، دو منطقه عشایری و 9 جاده کوهستانی شروع نموده اند.

ولی پور اعلام کرد: تا به امروز 1239 نفر در 20 شهرستان امدادرسانی شده و 70 نفر اسکان اضطراری یافتند، بعلاوه یک نفر به منطقه امن و یک نفر هم به مرکز درمانی منتقل شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات اظهار کرد: بعلاوه علاوه بر رهاسازی 61 دستگاه خودرو از برف و تخلیه آب از 6 منزل مسکونی، 14 دستگاه چادر، 101 تخته موکت، 239 تخته پتو، 290 کیلوگرم نایلون، 70 بسته غذایی و 1025 کیلوگرم برنج میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع امدادرسانی به استان های درگیر برف و کولاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع امدادرسانی به استان های درگیر برف و کولاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید