آمریکا به زودی از پایگاه های عراق خارج خواهد شد

به گزارش وبلاگ پیوست، یکی از رهبران سازمان بدر گفت که آمریکا افزون بر خروج از پایگاه القائم به زودی از دیگر پایگاه های این کشور خارج خواهد شد.

آمریکا به زودی از پایگاه های عراق خارج خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ پیوست از المعلومه، صادق الحسینی با تأکید بر اینکه خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه القائم درنتیجه ریخته شدن خون رهبران و مبارزان الحشد الشعبی است اضافه نمود، به زودی نیروهای آمریکایی از بقیه پایگاه ها نیز خارج خواهند شد.

الحسینی گفت که خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه القائم در غرب عراق بی دلیل نبوده بلکه درنتیجه ریخته شدن خون رهبران و مبارزان الحشد الشعبی و فشارهای مردمی و مخالفت با حضور این نیروها در عراق بود و رهبران آن ها نیز به این درک رسیده بودند که حضورشان در عراق موقت و ملت این کشور با حضور آن ها مخالف هستند.

او اضافه نمود، نیروهای آمریکایی ظرف چند هفته آینده دیگر پایگاه ها را ترک خواهند کرد.

الحسینی توضیح داد که پایداری عراقی ها و حمایت آن ها از تصمیم ملی مجلس در مورد اخراج نیروهای بیگانه ازجمله نیروهای آمریکایی از کشور، آمریکا را به شروع عملیات خروج از عراق وادار کرد.

به گفته این رهبر سازمان بدر، خروج نیروهای آمریکایی از عراق یک تصمیم ملی است که امنیت ملی را محقق خواهد نمود و واشنگتن را به دوری از دخالت در امور داخلی عراق وادار می سازد.

نیروهای آمریکایی روز پنج شنبه گذشته رسماً خروج از پایگاه القائم در الانبار واقع در غرب عراق را اعلام کردند.

انتهای پیغام/4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آمریکا به زودی از پایگاه های عراق خارج خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به زودی از پایگاه های عراق خارج خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید