از سرگیری فعالیت گردشگری داخلی در ازبکستان

به گزارش وبلاگ پیوست، فعالیت گردشگری داخلی در ازبکستان در مناطق سبز و زرد این کشور از اول ژوئن امسال میلادی شروع می گردد.

از سرگیری فعالیت گردشگری داخلی در ازبکستان

به گزارش خبرنگار وبلاگ پیوست در تاشکند، فعالیت توریستی داخلی در ازبکستان در مناطق سبز و زرد این کشور از اول ژوئن امسال میلادی شروع می گردد.

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در این زمینه حکمی را در خصوص اقدامات فوری حمایت از زمینه توریستی برای کاهش تاثیر منفی پاندمی کرونا ویروس امضا نموده است.

بر اساس گزارش کمیته دولتی توسعه توریستی، فعالیت اپراتورهای توریستی، آژانس های توریستی، مراکز فرهنگی، جاذبه های توریستی با رعایت کامل مقررات بهداشتی مشخص شده از سر گرفته می گردد.

لازم به ذکر است، پیشتر شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان با سیستم امنیت برای توریستان تنظیم شده در زمان پاندمی کروناویروس Uzbekistan. Safe travel guaranteed (ازبکستان. سیاحت ایمن تضمین شده است) آشنا شد.

رئیس جمهور ازبکستان همچنین به سازمان های توریستی دستور داده در مناطق کوهستانی و سواحل دریاچه ها از سازه های سبک استفاده نمایند.

عزیز عبدالحکیم اف معاون نخست وزیر، رئیس کمیته دولتی توسعه توریستی ازبکستان گفت: هم اکنون در ازبکستان 63 درصد اپراتورهای توریستی و 81 درصد هتل فعالیت خود را متوقف نموده اند، این مورد بر درآمد 250 هزار نفر تاثیر قابل ملاحظه ای داشته است.

به گفته وی، در سال 2019 میلادی 6 میلیون و 700 هزار نفر توریست به ازبکستان سفر نموده و نرخ پتانسیل صادراتی این کشور در سطح یک میلیارد و 300 میلیون دلار قرار گرفته است.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس

به "از سرگیری فعالیت گردشگری داخلی در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری فعالیت گردشگری داخلی در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید