برترین جاذبه های گردشگری اکوادور

به گزارش وبلاگ پیوست، اکوادور برای خط استوا که در طول کشور ادامه دارد نامگذاری شده است، این کشور همه چیزی برای ارائه دارد. اکوادور با تقریبا 1000 مایل خط ساحلی با سواحل عظیم شروع می گردد، از آنجا به رشته کوه های آند و جنگلهای انبوه مناطق گرمسیری از حوزه آمازون می رود و حتی در مناطق دورافتاده جزایر گالاپاگوس با حیات وحش فوق العاده آن گسترش می یابد. در این میان بازدید کنندگان شهرهایی عظیم با امکانات رفاهی لوکس و همچنین روستاهای کوچک بومی شناخته شده برای بازارهای رنگارنگ خود را پیدا خواهند کرد.

برترین جاذبه های گردشگری اکوادور

مروری داریم بر بهترین مکان ها برای بازدید از اکوادور:

  1. گوایاکیل

گوایاکیل عظیمترین شهر اکوادور با تقریبا 2.7 میلیون نفر جمعیت و قلب تجاری اکوادور است. این شهر در سواحل رودخانه گوایاس منتهی به اقیانوس آرام قرار گرفته است، که در سال 1538 توسط فاتح اسپانیایی فرانسیسکو د ارلانا تاسیس شد. پارک تاریخی گوایاکویی ساختمان های استعماری، باغ های سرسبز و حیوانات بومی کشور را ارائه می دهد. بازدید نمایندگان به خصوص ورودی رایگان را دوست خواهند داشت. لاس پناس یک محله قدیمی رنگارنگ با یک فانوس دریایی ومنظره عالی از شهر در زیر است در حالی که با Malecon 2000، یک تفرجگاه در امتداد رودخانه، یک محل عالی برای خاتمه دادن به روز است.

  1. میندو

میندو (Mindo) به مسافران اهمیت دهنده به محیط زیست دو بهترین اکوسیستم تنوع زیستی را ارائه می دهد: رشته کوه های آند گرمسیری و زمینهای پست چاکوان. در اینجا بازدید نمایندگان جنگل های ابر، مزارع، سه رودخانه عظیم و صدها نهر را می ببینند. میندو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اکوادور است که طیف گسترده ای از فعالیت در فضای باز اعم از قایق سواری و تماشای پرندگان در کوهستان، اسب سواری و پیاده روی را فراهم می نماید. مسافرانی که فعالیت های کمتر شدید را ترجیح می دهند ممکن است از یادگیری در خصوص شکلات ساخته شده از دانه کاکائو در محصول نهایی لذت ببرند.

  1. سالیناس

سالیناس غربی ترین شهر اکوادور است که در اقیانوس آرام قرار گرفته است، که برای موج سواران و قابق سواران محبوب شده است. محبوب ترین شهر تفریحگاه های ساحلی در اکوادور بعضی از سواحل عظیم را ارائه می دهد. سالیناس به عنوان ساحل میامی کوچک به دلیل آپارتمان های بلند در ساحل شناخته شده است. همچنین این خانه لا چوکولاترا است که یک ساحل است که در آن لاک پشت ها تخم گذاری می نمایند، که به این معنی است که گردشگران باید اجازه ورود داشته باشند. بهترین زمان برای لذت بردن از سالیناس دسامبر و اوایل ژانویه است. این در تعطیلات آخر هفته تابستان تحمل ناپذیر می گردد، در حالی که از آوریل تا نوامبر پوشیده از ابر و خسته نماینده است.

  1. کیلوتوآ

کوهنوردانی که از کوهنوردی در مناطق بکر و دورافتاده لذت می برند مطمئنا ازکیلوتوآ که یک دنباله است که بازدیدنمایندگان را به چندین روستای دورافتاده آندیانی در اکوادور می برد، لذت خواهند برد. پیاده روی می تواند تا چهار روز طول بکشد، اما اگر کوهنورد بین نقاط را با اتوبوس طی کند می تواند در زمان کمتری نیز انجام گردد، هر چند که اگر این کار را انجام دهند بعضی از دنباله های باستانی را از دست خواهند داد. مناظر و دهانه دریاچه در کیلوتوآ بسیار تماشایی هستند. روستاهای میزبان بازارهای رنگارنگ در طول هفته، با پنجشنبه بازار Sanquisili یکی از بهترین ها در نظر گرفته شده است.

  1. ریوبامبا

ریوبامبا (Riobamba) یک شهر در ارتفاعات آندیان است، که برای چند دلیل قابل توجه است. اول نزدیکی آن به چیمابورازو، بلندترین کوه اکوادور که در ارتفاع 6268 متر بالاتر از سطح دریا می ایستد. این محل برای کوهنوردانی محبوب است که اغلب سفر خود را از ساعت 1 بامداد به منظور تماشای طلوع آفتاب آغاز می نمایند. دوم نقطه آغاز برای قطار سواری دیدنی و جذاب به ناریز دل دیابلو (بینی شیطان) است که به وسیله هر دو کوه ها و جنگل های ابر عبور می نماید. ریوبامبا یک بازار در روزهای شنبه را میزبانی می نماید که بسیار معتبرتر از بازارهای دیگر در اکوادور به دلیل مردم محلی آن است.

  1. بانوس

شهر کوچک بانوس (Baños) در پای آتشفشان فعال تونگوراهوا قرار گرفته است. بعد از چشمه های آب گرم تغذیه شده توسط آب های گرم آتشفشان نامگذاری شده است، بانوس یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در اکوادور است. این شهر به عنوان دروازه ای به آمازون شناخته شده است، بانوس یک نقطه حرکت مورد علاقه برای تورهای جنگل است. آبشارهایی که هزاران پا تا به پایین دره رودخانه عمیق پایین می آیند دنیاگرد ها را به خود جذب می نمایند. آبشار رعدآسای پایلون د دیابلو که در طی یک تنگه جریان می یابد و ریو ورده و ریو پاستازا را دیدار می نماید، چشمگیرترین است.

  1. کوئنکا، اکوادور

کوئنکا مرکز استان آزوای است، و برای بسیاری از ساختمان های استعماری قدیمی آن قابل توجه است. یک مثال کلاسیک از یک شهر رنسانس در آمریکا است، کوئنکا بسیاری از ویژگی های معماری با کویتو قدیمی را به اشتراک می گذارد. خیابان باریک و سنگ فرش شده، خانه های بالکون دار آن با حیاط داخلی و کلیساهای سفید با این حال همه بدون آلودگی، سر و صدا و جمعیت پایتخت معرفی شده اند. این شهر برای آمریکایی های بازنشسته محبوب است و برای جشنواره های رنگارنگ خود در ژانویه و نوامبر شناخته شده است. عظیمترین ویرانه های اینکا در اکوادور در این نزدیکی مزرعه کانار هستند.

  1. اتاوالو

اتاوالو (Otavalo) خانه یکی از رنگارنگ ترین بازارهای مهم هفتگی در رشته کوه های آند است. این محلی برای صنایع دستی سنتی از جمله پارچه های نفیس است. این شهر برای کالاهای چرمی و جواهرات آن معروف است. بازار برای قرن ها حتی قبل از اینکاها در جریان بوده است. این مکان بهشت عکاس ها است، که اکوادوری ها لباس های سنتی می پوشند و کوه های پوشیده شده از برف خود به عنوان پس زمینه استفاده می گردد. بازار اصلی در شنبه آغاز می گردد، اما مسافران ممکن است قادر به پیدا کردن صنایع دستی در زمان های دیگر در پلازا د لس پانچوز باشند.

  1. کیتو

در ارتفاع 2800 متر بالاتر از سطح دریا، پایتخت اکوادور مرتفع ترین پایتخت در دنیا است. این شهر بین المللى با 2.2 میلیون نفر جمعیت در بخش آتشفشان فعال از رشته کوه های آند واقع شده است. کیتو یکی از عظیمترین و به خوبی حفظ شده ترین مناطق تاریخی در جنوب امریکا را دارد. این شهر در سال 1534 بنا نهاده شده است و شامل کمتر از 20 کلیسای کاتولیک از دوران استعمار است و با وجود بازسازی فشرده، شهر قدیمی طبقه کارگر پر جنب و جوش و شخصیت بومی که همواره آن را تعریف نموده است را حفظ نموده است. قصر کاروندولت که مقر دولت اکوادور است در یک منطقه تاریخی واقع شده است.

  1. جزایر گالاپاگوس

19 جزیره که جزایر گالاپاگوس را تشکیل می دهند خانه ای برای حیات وحش منحصر به فرد هستند که در هر نقطه دیگری در دنیا یافت نمی گردد. این جزایر به عنوان محلی به خوبی شناخته شده است که الهام بخش چارلز داروین برای نظریه تکامل خود پس از بازدید او در سال 1835 بوده است. جزیره در حدود 1000 کیلومتر ساحل اکوادور واقع شده است، گالاپاگوس خانه گونه های مختلف مانند لاکپشت های غول پیکر، لاکپشت های دریایی ، باکلانیان بی پرواز، و انواع فنچ و مرغ مقلد است. سفر دریایی تنها راه برای کشف جزایر است. تعداد زیادی از آژانس های مسافرتی در خارج از کویتو و گوایاکیل با گزینه های قایق اعم از قایق بادبانی کوچک تا کشتی های کروز لوکس وجود دارد.

منبع: جاده های سبز

به "برترین جاذبه های گردشگری اکوادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری اکوادور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید