برگزاری آنلاین سینماحقیقت تجربه ای پیروز است، کرونا نباید جشنواره ها را تعطیل کند

به گزارش وبلاگ پیوست، کیمیا منوچهری می گوید: برگزاری سینماحقیقت نشان داد می توان رویداد های فرهنگی و سینمایی را در بستر های مختلف برگزار کرد.

برگزاری آنلاین سینماحقیقت تجربه ای پیروز است، کرونا نباید جشنواره ها را تعطیل کند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ پیوست، کیمیا منوچهری بازیگر درباره تجربه بازی در مستند روزگار بلور گفت: حدود 4 سال است تئاتر کار می کنم و این فیلم اولین تجربه تصویرم در حوزه مستند به شمار می آید که از بازی در آن خشنودم. در فرایند ساخت فیلم تجربه خیلی خوبی را سپری کردم.

وی همچنین درباره چالش های بازی در مستند و بازخورد هایی که تا به امروز با آن روبرو شده، شرح داد: با وجود اینکه کارم به گونه ای بود که بازی فیزیکی نداشتم و فقط با چشم هایم باید کار می کردم، با چالش زیادی روبرو نبودم. البته بازی با چشم بود و واقعا کار خیلی سختی داشتم، اما برایم شیرین بود.

این بازیگر ادامه داد: اطرافیان و دوستانی که به صورت آنلاین این مستند را دیدند، نه به این خاطر که من در این کار بودم، بلکه به خاطر خود فیلمنامه واقعا فیلم را دوست داشتند. تا کنون بازخورد های مثبتی از تماشاگران این مستند دریافت نموده ام.

وی همچنین درباره برگزاری آنلاین این دوره از جشنواره سینما حقیقت شرح داد: با برگزاری آنلاین جشنواره خیلی موافقم. باتوجه به شرایط کرونایی که فعلا با آن روبرو هستیم، هرچه رعایت کنیم، به نفع خودمان است، اما نباید فیلم دیدن یا برگزاری رویداد های هنری و فرهنگی که جریان سازی و فراوری فکر می نماید متوقف کنیم.

بازیگر مستند روزگار بلور اضافه کرد: برگزاری آنلاین این دوره برای ما تجربه ای شد که بدانیم به صورت آنلاین هم می توانیم فعالیت های هنری داشته باشیم و این طور نیست که با آمدن ویروس یا بیماری تمام فعالیت های ما کنسل گردد. جشنواره سینماحقیقت به صورت آنلاین را دوست دارم و آن را دنبال می کنم.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 25 آذرماه شروع شده و تا 2 دی ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری آنلاین سینماحقیقت تجربه ای پیروز است، کرونا نباید جشنواره ها را تعطیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آنلاین سینماحقیقت تجربه ای پیروز است، کرونا نباید جشنواره ها را تعطیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید