بهره برداری از 30 بوستان نو در مرکز تا سرانجام سال 1400

به گزارش وبلاگ پیوست، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از بهره برداری 30 بوستان نو در مرکز تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز تملک چندین باغ در منطقه ها 10، 11 ، 12 ، 8 و 17 در دستور کار قرار گرفته است.

بهره برداری از 30 بوستان نو در مرکز تا سرانجام سال 1400

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پیوست، علی محمد مختاری در ارتباط با برنامه های پیش بینی شده در سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در راستای توسعه فضای سبز اظهار کرد: در این بخش تا خاتمه سال بیش از 30 بوستان محله ای و فرامنطقه ای که در دست احداث بوده به بهر ه داری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در مورد جانمایی 30 بوستان محله ای و فرامنطقه ای اضافه نمود: این بوستان ها بیشتر در منطقه ها کم برخوردار که سرانه فضای سبز کمتر دارند در نظر گرفته است. بعلاوه 21 باغ در منطقه ها 7، 10، 11 ، 12 ، 8 و 17 برای تملک در دستور کار قرار دارند تا بتوانیم سرانه فضای سبز را در این منطقه ها افزایش دهیم.

وی بعلاوه به طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران اشاره نمود و گفت: این طرح حدود 1200 هکتار است که در دستور کار قرار گرفته است و تا 15 اسفند سال جاری این مقدار در قالب طرح به بهره برداری خواهد رسید.

مختاری با اشاره به سایر طرح های در دستور کار سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران توضیح داد: طرح های آب رسانی و استفاده از پساپ در این بخش مورد توجه قرار گرفته است که هم اکنون پساپ با حدود 7 میلیون مترمکعب مرود استفاده قرار گرفته است که تا خاتمه سال این مقدار به 12 میلیون متر مکعب خواهد رسید. بعلاوه ادامه ساماندهی خیابان ولی عصر(عج) و فاز نهایی آن از دیگر طرح های که در دست پیگیری است که در این مرحله 300 اصل درخت در این محدوده کاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهره برداری از 30 بوستان نو در مرکز تا سرانجام سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 30 بوستان نو در مرکز تا سرانجام سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید