جزئیات غیررسمی جدیدی از بایوشاک 4 فاش شد

به گزارش وبلاگ پیوست، مدت زیادی است که شایعه هایی درباره رونمایی قسمت جدیدی از سری بازی بایوشاک وجود دارد و البته این را می دانیم که چنین اثری در حال توسعه است. اکنون طبق گزارش های تازه، به نظر می رسد که محیط و جزئیاتی از بازی بعدی بایوشاک (BioShock) فاش شده است.

جزئیات غیررسمی جدیدی از بایوشاک 4 فاش شد

در جریان یک ویدیو، کالین موریارتی، ژورنالیست بازی های ویدیویی، جزئیاتی از فرایند توسعه چهارمین بازی بایوشاک ارائه نموده است. طبق گفته های موریارتی، وقایع بازی بایوشاک 4 در دهه 1960 میلادی و در شهری خیالی در قطب جنوب جریان دارد. نکته جالب این است که این موضوع با چیزی که منابع سایت VGC هم اشاره نموده اند، همخوانی دارد. این ژورنالیست اشاره می نماید که از نظر روایی این اثر با بایوشاک های قدیمی ارتباط خواهد داشت. او بعلاوه اشاره می نماید که استودیو Cloud Chamber میخواهد بازی را در سال 2022 عرضه کند.

موریارتی می گوید: وقایع بازی در دهه 1960 و در شهری در قطب جنوب به نام Borealis جریان دارد. نام رمز این بازی در حال حاضر Parkside است. به من گفته شده است که تیم توسعه دهنده فرصت و آزادی عمل باورنکردنی دارد تا بتواند این بازی را به خوبی خلق کند. این به نظر تصمیم درستی می رسد.

او در ادامه اضافه می نماید: از نظر داخلی، بازی بسیار مخفی نگه داشته شده است. گویا آن ها به خوبی درک می نمایند که این بازی قرار است با کاری که کن لوین [خالق بایوشاک] انجام می دهد، مقایسه خواهد شد و البته بازی بعدی کن لوین را هم تیک-تو منتشر خواهد نمود.

شرکت 2K در دسامبر سال 2019 اظهار داشت که کار توسعه را روی یک بازی نو در سری بایوشاک شروع نموده است و برای چند سال آینده در حال توسعه خواهد بود. جاناتان پلینگ (Jonathan Pelling)، طراح بایوشاک اصلی و بعلاوه کارگردان تیم 2K استرالیا که مسئول طراحی دنیای شناور کلمبیا در بایوشاک اینفینیت بود، مدیر طراحی بایوشاک نو است.

کارگردان بازی هوگی دی لا پلانت (Hoagy de la Plante) است که در توسعه بایوشاک اصلی در چندین زمینه از جمله طراحی مرحله، طراحی هنری محیط و برنامه نویسی شرکت داشته است. اسکات سینکلر (Scott Sinclair) که کارگردان هنری بایوشاک اصلی و بایوشاک اینفینیت بوده است، روی بایوشاک 4 هم کار می نماید. این نشان می دهد که بسیاری از اعضای باتجربه و آشنا با این سری مشغول ساخت بازی نو بایوشاک هستند و این می تواند امیدواری ما را نسبت به بازی بیشتر کند.

در حالی که کن لوین، روی این پروژه نو کار نمی نماید اما او هم مشغول پروژه مستقل خود در استودیو گوست استوری گیمز (Ghost Story Games) که قرار است یک بازی علمی -تخیلی غوطه ور نماینده باشد که المان های آثار نقش آفرینی را در خود دارد. ا

در حالی که دو بازی اول این مجموعه در شهر خیالی رپچر (Rapture) در زیر آب جریان داشت و وقایع بازی سوم هم در شهر خیالی کلمبیا (Columbia) اتفاق می افتاد، طبق یک آگهی شغلی در اوت 2020 اشاره شده بود که بایوشاک 4 در یک دنیای خیالی نو جریان خواهد داشت. در یک آگهی شغلی دیگر هم به شغل هایی نظیر طراحی فنی صدا اشاره شده بود و از بازی به عنوان یک اثر تراز اول روایت محور تیراندازی اول شخص یاد شده بود که پر از شخصیت هایی با شخصیت پردازی گوناگون است.

در نهایت، آگهی شغل دیگری که در اوایل امسال منتشر شد، نشان داد که ممکن است بایوشاک 4 یک بازی دنیا باز باشد. در آن آگهی استخدام آمده بود: ما امیدواریم کسی را پیدا کنیم که بتواند داستان های تأثیرگذار و شخصیت محوری را در یک محیط دنیا باز خلق کند..

معین است که این گزارش به صورت رسمی تأیید نشده اما به خاطر اینکه سایت منابع مطلع سایت VGC هم آن را تأیید نموده اند، می توانیم با اطمینان بیشتری به آن نگاه کنیم. با توجه به این که به گیم اواردز امسال بسیار نزدیک هستیم، این شانس وجود دارد که برای اولین بار از بایوشاک نو در جریان این مراسم رونمایی گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات غیررسمی جدیدی از بایوشاک 4 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات غیررسمی جدیدی از بایوشاک 4 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید