راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 8 مدل خوش صدا و ارزشمند

به گزارش وبلاگ پیوست، اسپیکرهای بلوتوثی به لطف قابلیت های خوبی که نسبت به اسپیکرهای قدیمی به کاربران ارائه می دهند، بسیار متداول شده اند و یکی از پرفروش ترین گجت های هوشمند بازار محسوب می شوند. تسکو، یک برند ایرانی فعال در حوزه فراوری لوازم جانبی گجت های هوشمند نظیر اسپیکرهای بلوتوثی است که طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار می نماید. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 8 مدل پرامکانات و خوش صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس احتیاج و بودجه ای که دارید، دست به انتخاب برترین گزینه بزنید.

راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 8 مدل خوش صدا و ارزشمند

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2085

اگر بودجه کافی برای خرید یک محصول فوق العاده باکیفیت و قدرتمند را دارید، شاید اسپیکر بلوتوثی مدل TS 2085 به عنوان برترین مدل اسپیکر تسکو بتواند رضایت شما را جلب کند.

این محصول که یکی از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی تسکو در بازار به شمار می رود، ابعاد بسیار بزرگ 420 در 420 در 1040 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به 24 کیلوگرم می رسد. بنابراین احتمالاً بسیاری از کاربران برای حمل و نقل کردن آن احتیاج به یاری داشته باشند. البته این دستگاه، چرخ و دستگیره نیز دارد که قابلیت حمل و نقل آن را کمی آسان تر می نماید. این اسپیکر تسکو با 2 عدد ساب و 3 عدد توییتر دارای حداکثر توان خروجی برابر با 110 وات است که صدا را به وسیله دو خروجی با حداکثر توان 55 اینچی به گوش کاربران می رساند.

این محصول به شکل استوانه ای طراحی شده که در قسمت بالایی آن دکمه هایی برای تنظیمات صدا و دیگر موارد دیده می گردد. تسکو برای این محصول برتر خود یک میکروفون بی سیم نیز در نظر گرفته تا شما احتیاجی به خرید میکروفون به صورت جداگانه نداشته باشید. اطراف باندهای این محصول نورپردازی RGB تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می نماید. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه و دو ورودی USB و ورودی اسپیکر این محصول نیز اشاره کنیم.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2085 مجهز به یک صفحه کنترل روی بخش بالایی خود است که کاربران می توانند از این بخش برای تنظیم المان های مختلف صدا استفاده نمایند. قابلیت کارائوکه یا حذف صدای خواننده نیز در این محصول وجود دارد که به کاربران امکان خوانندگی را نیز خواهد داد. پشتیبانی از فناوری tws، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول باکیفیت تسکو است که به شما امکان می دهد آن را به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. باتری این محصول نیز شارژدهی بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه شما می توانید این اسپیکر تسکو را به صورت مستقیم به جریان برق متصل نمایید. فرکانس پاسخگویی این محصول به 55-20000 هرتز می رسد و نسبت سیگنال به نویز آن 80 دسی بل است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2084

مدل TS2084، یکی از برترین اسپیکرهای بلوتوثی تسکو در بازار به شمار می رود که ظاهر بسیار مجذوب کنندهی دارد و کیفیت صدای خوب آن نیز، یک گزینه بسیار ایده آل برای جشن ها و مراسم های مختلف شماست.

این محصول ابعاد نسبتاً بزرگی دارد و سنگینی وزن آن نیز به 21 کیلوگرم می رسد. اما تسکو برای این مدل چرخ و دسته تعبیه نموده که می تواند به کاربران برای حمل و نقل آسان تر این محصول یاری کند. این اسپیکر باکیفیت تسکو به رنگ مشکی به بازار عرضه شده و لطف نورپردازی مجذوب کننده RGB که ارائه می دهد فضای خانه و محیط اطراف را سرشار از هیجان می نماید. برای تماشا حالت پخش و کم و زیاد شدن موسیقی می توانید از نمایشگر LED قرار گرفته روی این اسپیکر استفاده کنید. سایز ساب ووفرها نیز برابر 12 اینچ است.

اسپیکر پرتابل TS 2084 قابلیت تنظیم بیس موزیک را نیز در اختیار شما قرار می دهد و دارای خروجی میکروفون نیز است که با استفاده از آن می توانید از ویژگی کارائوکه نیز بهره مند شوید. این محصول صدا را با حداکثر توان خروجی 18000 وات و توان واقعی برابر 2×45 باتری ها و 2×70 برای برق مستقیم به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر بلوتوث، می توان به ورودی های USB، میکرو SD و ورودی های میکروفون نیز اشاره نمود که یک پکیج کامل در این زمینه محسوب می گردد. شما می توانید به دو صورت این از این محصول استفاده کنید.

تسکو برای این محصول خود یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و 18 ولت در نظر گرفته که می تواند برای ساعت ها شما را در جشن ها و مهمانی ها همراهی کند. شارژ شدن کامل این باتری 6 الی 8 ساعت به زمان احتیاج دارد. بعلاوه شما قادرید این محصول را به طور مستقیم به برق متصل نموده و از آن استفاده کنید. منبع تغذیه این دستگاه 110-240 ولت و فرکانس پخش رادیو نیز 87.5-108 مگاهرتز مقدار گیری شده است. یک پنل حرفه ای تنظیم صدا نیز روی بخش بالایی این محصول تعبیه شده که امکان شخصی سازی صدا را به کاربران ارائه می دهد. این محصول از بلوتوث نسخه 2.1+EDR برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و حداکثر برد آن نیز 10 متر است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2082

مدل TS 2082 به لطف ویژگی های بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار می دهد، در راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو وبلاگ پیوست قرار گرفته و توانسته رضایت بیش از 82 درصد از خریدارانش در وبلاگ پیوست را به خود جلب کند.

این محصول نسبت به دو اسپیکر معرفی شده قبلی، ابعاد جمع وجورتری دارد و با داشتن بدنه ای یکپارچه قادر است صدایی با مقدار بیس و قدرت بالا را به گوش کاربران برساند. حداکثر توان خروجی واقعی TS 2082 برابر با 90 وات است که به وسیله دو خروجی 45 واتی فراوری می گردد. بعلاوه روی این بلندگو 2 عدد ساب ووفر قرار داشته که ابعاد آن ها 8 اینچ است. این اسپیکر از یک شیار کارت حافظه و یک درگاه USB بهره می برد که می توان فلش مموری و کارت حافظه را به این محصول متصل کرد. علاوه بر این، ورودی اسپیکر و جک 3.5 میلی متری صدا یا همان AUX هم تنوع ورودی های این محصول را به خوبی توسعه داده است.

تسکو برای راحتی حمل و نقل این محصول، از چرخ و دستگیره روی این اسپیکر استفاده نموده و اقلام متنوعی نظیر 1 میکروفون بی سیم، یک عدد ریموت کنترل، کابل پاور، کابل رادیو و کابل مناسب Aux-in را درون جعبه در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه باید به بلوتوث نسخه 4.2 این محصول نیز اشاره کنیم که اتصال پایداری را با دستگاه های شما به وجود می آورد. فاصله ای که بلوتوث پشتیبانی می نماید تا 10 متر است. بعلاوه وضوح صدا به مقدار 70 دسی بل بوده و صدای بسیار شفافی را دریافت خواهید کرد.

باتری اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2082 به ازای یک بار شارژ، تا ساعت ها می تواند شما را در جشن ها و مراسم هایتان همراهی کند. زمانی که برای شارژ شدن این اسپیکر باکیفیت تسکو احتیاج دارید 4-10 ساعت بوده و نورپردازی LED آن نیز بر مجذوب کنندهیت های بصری آن می افزاید. دامنه فرکانس در این اسپیکر نیز 80 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2081

اگر در پی یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت، فوق العاده قدرتمند و پرامکانات هستید، شاید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل TS 2081 به عنوان برترین اسپیکر تسکو در این بازه قیمتی، بتواند به خوبی به احتیاجهای شما پاسخ دهد.

اول از همه باید به ابعاد 72 در 32 در 32 سانتی متر و وزن 11.2 کیلوگرمی این محصول اشاره کنیم که نسبت به مدل های معرفی شده قبلی، مقدار جمع وجورتر و وزن سبک تری دارد، بنابراین اگر فضای چندان بزرگی برای نگهداری یک اسپیکر ندارید، این گزینه انتخاب مناسبی برای شما باشد. نمایشگر LED تعبیه شده در قسمت جلویی این دستگاه ظاهر بسیار زیبا و هیجان انگیزی به آن بخشیده و صدا را با حداکثر توان خروجی 80 وات به گوش کاربران می رساند.

در قسمت بالایی دستگاه، یک پنل تنظیمات بسیار گسترده دیده می گردد که امکان شخصی سازی صدا را به کاربران می دهد. بعلاوه نباید تنوع پورت های این اسپیکر بلوتوثی باکیفیت تسکو را از قلم بیندازیم که شامل پورت USB FLASH، خروجی AUX ،شیار TF CARD، دو درگاه ورودی میکروفون با نام های MIC1 و MIC2 و یک درگاه ورودی گیتار می گردد. به لطف قابلیت اتصال میکروفون، شما می توانید به میزبانی از مجالس خود به بپردازید و یا آهنگ های مورد علاقه خود را با استفاده از آن هم خوانی کنید. بعلاوه این محصول نورپردازی RGB نیز دارد که هنگام پخش موسیقی با ریتم آن هماهنگ می گردد و صحنه های بسیار مجذوب کنندهی را برای کاربران به وجود می آورد. قابلیت TWS که امکان اتصال همزمان دو اسپیکر را به کاربران می دهد، در این محصول نیز وجود دارد.

تسکو در این محصول خود از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده نموده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما ایجاد می نماید و تا مسافت 10-15 متری قابل پشتیبانی و اتصال است. دو عدد ساب کربنی 10 اینچی در این محصول استفاده شده که حجم صدای خوبی را به کاربران ارائه می دهند و از لحاظ تفکیک صدا نیز عملکرد بسیار مناسبی دارند. مدت زمان مورد احتیاج برای شارژ کامل اسپیکر TS 2081 بین 7 تا 8 ساعت است که 2 الی 2 و نیم ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد. از اقلام همراه اسپیکر تسکو مدل TS 2081 می توان به میکروفون، آداپتور و ریموت کنترل نیز اشاره نمود. این محصول قابلیت اتصال به جریان مستقیم برق را نیز دارد.

اسپیکر قابل حمل تسکو مدل TS 1915

اگر در پی یک محصول باکیفیت و ارزان برای پذیرایی از جشن ها و مراسم های خود هستید، شاید بتوانید روی ویژگی های بسیار خوب اسپیکر مدل TS 1915 به عنوان برترین اسپیکر پارتی باکس تسکو در این رنج قیمتی حساب باز کنید.

این محصول از بدنه از جنس پلاستیک سخت و TPU فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. ابعاد این محصول 17در 33 در 68 میلی متر است و سنگینی وزن آن نیز به 8 کیلوگرم می رسد. البته تسکو برای این اسپیکر باکیفیت خود دسته و چرخ نیز در نظر گرفته تا کاربران خیلی ساده تر بتوانند آن را حمل و نقل نمایند. این محصول تسکو با دو عدد باند چهار اینچی با توان خروجی کلی 30 وات، به فراوری صدا می پردازند و این کار را به برترین شکل ممکن انجام می دهد. بعلاوه نباید تفکیک صدای بسیار خوب این محصول را نیز از قلم بیندازیم.

اسپیکر قابل حمل تسکو مدل TS 1915، قابلیت ضبط صدا را نیز دارد و به لطف قابلیت اتصال میکروفون، به شما این امکان را می دهد تا از مجالس خود به برترین شکل ممکن میزبانی کنید و به جای خواننده در آهنگ ها بخوانید. این پارتی باکس باکیفیت تسکو اتصال به وسیله پورت USB، شیار کارت حافظه، خروجی AUX ، رادیو و بلوتوث نسخه 5.0 که برد مفید آن بالغ بر 7 متر است را پشتیبانی می نماید. این اسپیکر با قابلیت اتصال میکروفون از یک باتری 7200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی استفاده می نماید که این باتری می تواند با یک بار شارژ حداکثر 3 ساعت به طور مداوم شارژدهی به کاربران ارائه دهد که از این نظر مناسب است. مدت زمان شارژ شدن این محصول نیز حدود 5 الی 8 ساعت به طول می انجامد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این محصول، TWS است که امکان اتصال یک اسپیکر دیگر را به کاربران می دهد. این پارتی باکس با قدرت تفکیک صدای 30hz-20khz، دامنه فرکانس 87.5mhz-108mhz، وضوح صدای 85db و نورپردازی های RGB، به خوبی حس و حال یک محصول قدرتمند را به کاربران ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1900

اگر از هواداران اسپیکرهای مدل چمدانی هستید، انتخاب این محصول به عنوان برترین اسپیکر چمدانی تسکو در این بازه قیمتی، احتمالاً می تواند تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما به همراه بیاورد.

این محصول ابعاد 602 در 402 در 356 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن به 8.8 کیلوگرم می رسد، اما به لطف تعبیه شدن یک دسته و چرخ ها، کاربران خیلی ساده و راحت می توانند این محصول را در محیط های مختلف با خود حمل و نقل نمایند. در بخش بالایی کلیدهای کنترلی اصلی اسپیکر را شاهد هستیم. این قسمت به دو نیم تقسیم شده و در مرکز آن 3 کلید ولوم برای تنظیم Bass ،Treble و Echo دیده می شوند و بعلاوه ورودی دو میکروفون، ورودی کارت حافظه و در نهایت پورت USB به چشم می خورند. شما می توانید به وسیله اتصال کارت حافظه، موزیک های خود را پخش کنید و یا از پورت USB برای اتصال فلش به TS 1900 بهره بگیرید.

علاوه بر این ها امکان استفاده از کابل AUX نیز هست تا همچون سیستم های صوتی خودرو بتوانید با گوشی موزیک مورد علاقه خود را بگذارید و لذت ببرید. بعلاوه نباید بلوتوث نسخه 4.2 این محصول را از قلم بیندازیم که اتصال پایداری را تا حداکثر فاصله 10 متری با دستگاه هوشمند شما ایجاد می نماید. در اطراف اسپیکر چندین LED با رنگ های متفاوت دیده می شوند که با یک برنامه مشخصی روشن و خاموش شده و جلوه زیبایی را به دستگاه می بخشند. البته این نورها با موزیک هماهنگ نیستند و تنها طبق برنامه خودشان مشغول فعالیت می شوند.

همراه با این محصول، یک میکروفون باکیفیت نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد که ظاهری ساده داشته و انرژی مورد احتیاجش نیز به وسیله دو باتری قلمی تامین می گردد. این مدل به یک ریموت کنترل نیز مجهز است که شما به وسیله آن می توانید از راه دور دستورات خودتان را به دستگاه بدهید. قدرت صدا در این اسپیکر برابر 50 وات است و از برق مستقیم به عنوان منبع انرژی بهره می برد. بعلاوه دامنه فرکانس این محصول در محدوده بین 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده و تفکیک صدا در آن به خوبی انجام می گردد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1890

مدل TS 1890، یکی دیگر از محصولات فوق العاده باکیفیت و مجذوب کننده تسکو در این رده قیمتی است که ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و توانسته رضایت 100 درصدی خریدارانش را در فروشگاه وبلاگ پیوست به دست بیاورد.

در نگاه اول ظاهر این محصول بسیار خودنمایی می نماید. بدنه این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم فراوری شده که مقاومت بسیار مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. این اسپیکر ابعادی برابر 355 در 270 در 520 میلی متر دارد. وزن این اسپیکر نسبت به تصوری که از آن می رود خیلی زیاد نیست و سنگینی وزن آن به 4.6 کیلوگرم می رسد. البته که به لطف چرخ ها و دسته تعبیه شده روی این محصول، کاربران برای حمل و نقل آن کار سختی نخواهند داشت. این محصول باکیفیت تسکو باتری ندارد و از برق مستقیم به منبع انرژی استفاده می نماید.

قدرت تفکیک صدا در این اسپیکر در حدود 320 خواهد بود و فرکانس پاسخگویی آن نیز به 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز می رسد. این محصول قابلیت اتصال میکروفون را نیز دارد و از قابلیت TWS برای اتصال یک اسپیکر دیگر نیز پشتیبانی می نماید. این اسپیکر تسکو از بلوتوث نسخه 4.2 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می نماید. علاوه بر بلوتوث، می توان به ورودی های USB، میکرو SD و ورودی های میکروفون نیز اشاره نمود که یک پکیج کامل را در این زمینه به شما ارائه می دهد. درون باند این محصول نورپردازی RGB کار شده که هنگام پخش موسیقی، مجذوب کنندهیت بصری خاصی دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2305

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2305، یکی دیگر از محصولاتی است که 100 درصد خریدارانش در فروشگاه وبلاگ پیوست ، خرید این اسپیکر را به سایر کاربران پیشنهاد می نمایند. بنابراین اگر در این بازه قیمتی دنبال برترین اسپیکر تسکو هستید، این محصول رضایت شما را نیز جلب خواهد نمود.

این محصول نسبت به سایر مدل های معرفی شده از تسکو، ابعاد بسیار مناسب تری دارد و به لطف وزن 2 کیلوگرمی و دسته مقاومش، کاربران خیلی ساده و راحت می توانند آن را حمل و نقل نمایند. یکی از ویژگی های شاخص این محصول باتری پرظرفیت 7200 میلی آمپر ساعتی اش است که در نتیجه، تنها با یک بار شارژ تا ساعت ها به طور بی وقفه به پخش موسیقی می پردازد. توان خروجی اسپیکر TS 2305 برابر با 30 وات در حالت استفاده از باتری است و فرکانس پاسخگویی آن نیز به 150 هرتز تا 20 کیلوهرتز می رسد. برای متصل شدن به این محصول نیز می توانید از بلوتوث نسخه 5.0، فلش USB و کابل Aux استفاده کنید. این محصول از رادیو نیز پشتیبانی می نماید.

برترین اسپیکر تسکو؛ سخن پایانی

اسپیکرهای قابل حمل در موقعیت های مختلف اعم از مهمانی ها، سفر، ورزش و پیاده روی بسیار کاربرد دارند و برای دوست داران موسیقی از لوازم جانبی ضروری به شمار می آیند. در راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو وبلاگ پیوست ، به معرفی و آنالیز 8 مدل پرقابلیت و خوش صدای بازار پرداختیم تا خرید خوبی را از وبلاگ پیوست تجربه کنید.

برترین اسپیکرهای زیر 1 میلیون بازار؛ 12 مدل خوش صدا و خوش قیمت

آیا شما تجربه استفاده از اسپیکرهای تسکو را دارید؟ لطفاً نظر خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران وبلاگ پیوست به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 8 مدل خوش صدا و ارزشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین اسپیکر تسکو؛ معرفی 8 مدل خوش صدا و ارزشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید