زیباترین کلیساهای آمریکا برای بازدید

به گزارش وبلاگ پیوست، با وجود آنکه این اروپاست که به داشتن مکان های مذهبی و تاریخی معروف است، اما ایالات متحده هم مناظری دارد که ارزش بازدید دارند. اما هیچ کدام به اندازه کلیساهایی با معماری و طراحی های شگفت انگیز که در سراسر کشور قرار دارند، عمیق و پر محتوا نیستند. ما در اینجا 20 نمونه از محراب ها و زیباترین کلیساهای آمریکا، مقبره ها و کاخ های پادشاهی را برای شما آوردیم. پس با خبرنگاران همراه باشید تا برترین کلیساهای آمریکا را بشناسید.

زیباترین کلیساهای آمریکا برای بازدید

کلیسای جامع ملی واشنگتن

کلیسای جامع ملی واشنگتن که در بالاترین نقطه مرکز قرار گرفته است، به خاطر داشتن پنجره های شیشه ای و نمای خارجی فوق العاده اش که به سبک کلیسای نوتردام است، به یکی از بهترین کلیساهای آمریکا تبدیل شده است. از فضای داخلی کلیسا دیدن کنید و سپس در مسیری که از باغ ها به قدیمی ترین جنگل به جای مانده در واشنگتن می رسد، قدم بزنید. از نوشیدن چای عصرانه در گالری دیده بانی این کلیسا با دیدن منظرهی از دورنمای شهر لذت ببرید یا از مناره های نورانی گوتیکی که جزیی از تور های شبانه این مقبره هستند، دیدن کنید.

کلیسای سنت لوئیس در نیواورلئان، لس آنجلس

نیواورلئان نه تنها زادگاه موسیقی jazz و مرکز کارناوال ماردی گرا است، بلکه قدیمی ترین کلیسای امریکای شمالی نیز در آن واقع شده است. کلیسای سنت لوئیس و مناره های آن که در مرکز محله فرانسوی قرار گرفته است، یکی از زیباترین کلیساهای آمریکاست که مشرف بر هیاهوی هنرمندان، موزیسین ها و دستفروش هایی است که در فضای تاریخی میدان جکسون قرار دارند. لحظه ای توقف کنید و به سقف های منقوش نگاه کنید و یا در مراسم های دسته جمعی که عصرها برگزار می شوند، شرکت کنید. بعد از قدم زدن در محله فرانسوی، بازدید از این کلیسا بهترین کار است.

کلیسای St. John the Baptist در ساوانا جورجیا

زمانی که در خیابان های مجذوب کننده و سنگفرش شده ساوانا در جورجیا قدم می زنید، لازم است در نزدیکی یکی از زیباترین کلیساهای آمریکا، کلیسای سنتت جان توقف کنید. از نمای خارجی و سردر های سفید و طلایی را تحسین کنید و سپس از شیشه های رنگ شده و مشرف بر محراب آن دیدن کنید. اگر خوش شانس باشید صدای ارگ استوانه دار را در راهروی کلیسا را خواهید شنید. هم چنین شما می توانید با توری از منطقه ها تاریخی ساوانا، با اتوبوس های برقی، از کلیسا دیدن کنید‪.

کلیسای Memorial Presbyterian درسنت آگوستین فلوریدا

اگر به خاطر درخت های نخل نبود کلیسای تاریخی سنت آگوستین می توانست نسبتا شبیه به ونیز در ایتالیا باشد. برای اینکه بتوانید به شیشه های رنگ شده مدل تیفانی و مقبره های مرمری مجاور هم که در یکی از زیباترین کلیساهای کشور قرار دارند، نگاهی بیاندازید، لازم نیست شلوغی زیادی را تحمل کنید. با توری از اتوبوس های برقی سنت آگوستین ، بازدید از یکی دیگر از زیباترین کلیساهای آمریکا، کلیسای Memorial Presbyterian را به برنامه سفر خود اضافه کنید.

مقبره Byodo‪-In در Kaneaohe هاوایی

لحظه ای از ساحل فاصله بگیرید و از مقبره غیر مذهبی byodo-in که در کوه های اواهو واقع در هاوایی است، دیدن کنید. گفته می گردد زمانی که ناقوس مقدس این مقبره به صدا در می آید، شادی و خوشحالی موجود در جو آرام باغ ها و زمین ها، شما را فرا خواهند گرفت. شما می توانید با خرید میزان کمی غذا از مغازه های موجود در این مقبره به غاز های سیاه و ماهی های کوچک معروف آن غذا بدهید. اگر در روز از این مقبره دیدن کنید، شاهد منظره ای زیبا خواهید بود و می توانید ادامه روز را به توری از جزیره اختصاص بدهید.

کلیسای Saint Louis در میزوری

یکی از بهترین کلیساهای آمریکا کلیسای سنت لوییس در میزوری است. بزرگترین موزاییک های جهان که در این کلیسا قرار گرفته است. این موزاییک ها انگیزاننده بسیاری از بازدیدکننده ها برای دیدن از این مکان است. این کلیسا دارای 41.5 میلیون تکه شیشه است که Tiffany Studios آنها را طراحی نموده است. قبل از آنکه سری به غارها و موزه های این قصر بزنید تا درباره تاریخچه و واقعیت های آن بیشتر یاد بگیرید، در زیر دو گنبد و طاق های این قصر قدم بزنید تا 83000 مترمربع از موزاییک های زیبا را ببینید. تور های راهنمایی شده در طول هفته خارج از مراسم در دسترس هستند.

کلیسای San Fernando de Bexar در سن آنتونیو تگزاس

یکی دیگر از بهترین کلیساهای آمریکا در سن آنتونیو تگزاس واقع شده است. شما به واقعیت تاریخ در کلیسای San Fernando de Bexar در San Antonio پی خواهید برد. این کلیسا نه تنها جزو قدیمی ترین های تگزاس است، بلکه به خاطر نقشش در نبرد Alamo شناخته شده است. آخرین محل استراحت تعدادی از سرباز های افتاده Alamo را در داخل کلیسا ببینید یا در شب به این مکان بیایید تا از نمایش 20 دقیقه ای نورها که به نشانه ای از تاریخچه San Antonio که در نمای خارجی آن شکل می گیرد، دیدن کنید. در مرکز شهر San Antonio با دیدن کلیسا با تور، نهایت لذت را از سپری شدن زمان خود ببرید.

کلیسای Grace Cathedral در سانفرانسیسکو کالیفرنیا

کلیسای Grace Cathedral در سانفرانسیسکو مانند خطوط ماشین هایی که از کنار آن می گذرند، نمایانگر شهر است. از صدای ارگ های استوانه دار و پیانو ها لذت ببرید و به رویدادهای اجتماعی مثل کلاس های خیریه یوگا، نمایشگاه هنر یا کنسرت ها بپیوندید. با تور شهر سان فرانسیسکو از منظره Nob Hill دیدن کنید یا با تور ارواح و خون آشام های Nob Hill در رابطه با تاریخچه تسخیرشده ها اطلاعات کسب کنید.

کلیسای ترینیتی در شهر نیویورک

برای رهایی از شلوغی های 24 ساعته بخش های مالی شهر نیویورک به کلیسای 300 ساله کلیسای ترینیتی که کلیسای احیای گوتیک و یکی از بهترین کلیساهای آمریکا است و در مرکز منهتن قرار گرفته است وارد شوید. این کلیسا به عنوان آخرین محل استراحت Alexander Hamilton بوده و هم چنین طرفداران موسیقی می توانند با تور پیاده Hamilton با زندگی و مرگ مجسمه های تاریخی در اطراف منهتن قدیمی آشنا شوند.

کلیسا Chapel of the Holy Cross در سدونا آریزونا

یکی دیگر از بهترین کلیساهای آمریکا کلیسای کوچک Chapel of the Holy Cross است که در تپه ای بلند و پرشیب، در دشتی مسطح در صحرای اریزونا است و همانند زیارتگاه مقدس، محلی است با معماری های زیبا که حتما باید از آن دیدن کرد. می توان از کلیسای Sedona chapel که یکی از زیباترین کلیساهای امریکاست، به عنوان انفرادی یا با تور از منظره ها زیا و خیره کننده Sedona دیدن کرد. در یک سرازیری حرکت کنید تا قبل از برگشتن به پارکینگ چندین عکس بگیرید و یا زمانی را برای شرکت در مراسم های روزانه ذخیره کنید.

کلیسای سنت فیلیپس در چارلزتون کارولینای جنوبی

کلیسای سنت فیلیپس که در مرکز Holy City قرار گرفته است، هنوز هم یکی از شگفت انگیزترین و بهترین کلیساهای امریکا برای دیدن است. با این که ساختمان اصلی آسیب دیده است و مورد بازسازی قراره گرفته است اما سخت آن به اوایل قرن 17 چارلزتون، که دوره مستعمراتی بوده است، بر می گردد. این کلیسا به واسطه قبرستانش که به جای مانده تعداد زیادی از افراد مشهور تاریخ امریکا است مشهور است. در این کلیسا افرادی مثل چارلز پینکنی و جان سی. کلهون و ادوارد راتلج دفن هستند. زمانی که در بخش فرانسوی شهر قدم می زنید از این کلیسا دیدن کنید یا داستان تاریخی کامل 400 ساله سنت فیلیپ را در تور پیاده روی بشنوید.

کلیسای سنت پاتریک در شهر نیویورک

کلیسای بزرگ سنت پاتریک، یکی از زیباترین کلیساهای آمریکاست که در منهتن قرار گرفته است ظرفیتی برابر با 2000 نفر، پنجره های 26 پایی و مناره های دو قلوی 330 پایی دارد. این کلیسا دو الی چهار روز در هفته تور هایی برای خیریه ارائه می دهد اما اگر نمی توانید در هیچ کدام شرکت کنید با تور گردشی New York City نگاهی به فضای تاریخی منهتن بیاندازید.

در قصر سلطنتی سنت ماری در Minneapolis مینسوتا

در قصر سلطنتی سنت ماری در Minneapolis تاریخ، هنر و مذهب به میزان یکسان وجود دارند. ساختمان های بزرگ خودساخته نه تنها یکی از زیباترین کاخ های امریکا هستند، بلکه اولین کاخ تاسیس شده کشورند. در بین کلکسیون آثار هنری و گالری های مخصوص کاخ شامل، نمایش های پارچه ای و بخش مربوط به علم عبادات قدم بزنید و زمانی را برای شرکت در کنسرت های عمومی این کاخ صرف کنید.

کلیسای Mission San Xazier del Bac در توسان اریزونا

با نگاهی سریع به یکی دیگر از بهترین کلیساهای آمریکا، Mission San Xazier del Bac، علت نامگذاری لقب فاخته سفید صحرا که بر روی کلیسای واقع در توسان اریزونا گذاشته شده، معین می گردد. نمای خارجی و سفید و مزین کلیسا بسیار مورد تحسین قرار می گیرد و به عنوان یکی از بهترین نمونه های معماری مستعمراتی اسپانیا در امریکا شناخته می گردد، در حالی که شرایط مکان زیارتی اش هرساله هزاران بازدیدکننده دیندار را به این مکان می کشاند. هم چنین این کلیسا هر صبح تور های رایگان ارائه می دهد. می توان با بخشی از تورهای راهنمایی شده اطلاعات گسترده تری از تاریخچه کلیسا پیدا کنید.

کلیسای Trinity Church در بوستون ماساچوست

این کلیسا که به عنوان یکی از زیباترین کلیساهای آمریکا و نماد تاریخی و فرهنگی این شهر است، در حاشیه میدان معروف Copley Square در بوستون قرار گرفته است. معماری خاص این کلیسا، لقب National Historic Landmark را به خود اختصاص داده که در یکی از تور های راهنمایی شده روزانه از کلیسا زیبایی و تاریخچه آن به خوبی تجربه خواهد شد. اگر زمان کمی دارید، با تور پیاده روی Freedom Trail از نمای زیبای خارجی این کلیسا دیدن کنید و لذت ببرید.

کلیسای سنت ژوزفت در میلواکی

کلیسای سنت ژوزفت آسمان میلواکی را با گنبد بزرگ مسی، پنجره های شیشه ای رنگی و تزیینات زینتی زیبا نموده است که آن را به یکی دیگر از زیباترین کلیساهای آمریکا تبدیل نموده است. این مکان قلعه تاریخ لهستانی ویسکانسین است و مراسم های روزانه کاتولیک که در آن برگزار می شوند، آن را به عنوان مرکزی معنوی و پر انرژی حفظ می کند.

کلیسای the Blessed Sacrament در ساکرامنتو کالیفرنیا

کلیسای مردم ساکرامنتو به نام Cathedral of the Blessed Sacrament در یک بلوک با ساختمان عمارت مجلس ایالتی کالیفرنیا قرار گرفته است و و در زندگی اجتماعی و دینی افراد ساکرامنتو نقش مهمی دارد. این کلیسا مربوط به قرن 19 از روی کلیسای مقدس پاریس به نام Church of the Holy Trinity ساخته شده و به عنوان یکی از بزرگ ترین و زیباترین کلیساهای غرب رودخانه می سی سی پی به جای مانده است. این کلیسا هم چنین در کنار مراسم های روزانه، تور های دو هفته ای برای بازدیدکننده ها ارائه می دهد.

کلیسای سنت هلنا در مونتانا

کلیسای سنت هلنا شبیه به روستاهای خوش منظر اتریشی است ولی جایگاهش که به مرکز شهر تاریخی Helena مشرف است، آن را در برنامه سفر بازدیدکنندگان از Montana، قرار می دهد. از این منطقه گذری کنید و از دژهای بزرگ و شیشه های رنگ شده کلیسا و یا از آن در طول مراسم های دسته جمعی کاتولیک ها دیدن کنید.

کلیسای Bryn Athyn در پنسیلوانیا

با این که کلیسای Bryn Athyn Cathedral تنها کمی خارج از فیلادلفیا قرار گرفته است اما فاصله زیادی از شلوغی های شهر دارد. زمین های بزرگ این کلیسا فضای مناسبی برای دویدن و بازی کردن بچه ها و یا پیک نیک خانواده هاست و خود کلیسا هم با وجود داشتن شیشه های رنگی و معماری های خوش طرح گوتیکی و تاریخچه زیاد، به یکی از زیباترین کلیساهای این ناحیه تبدیل شده است.

کلیسای Scottish Rite در Indianapolis ایندیانا

با این که کلیسا Scottish Rite Cathedral واقع در Indianapolis به علت نداشتن محراب و مراسم های مذهبی به معنای سنتی یک کلیسا نیست، اما به خاطر داشتن معماری گوتیک نوین و لقبش به عنوان محلی برای تجمع اعضای آیین Scottsh Rite شاخه ای از فراماسون ها، یکی از زیباترین کلیساهای کشور است. کلیسا از 5 شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، تورهای مکمل ارائه می دهد.

منبع: همگردی

به "زیباترین کلیساهای آمریکا برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین کلیساهای آمریکا برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید