سحرقریشی از کجا لباس می خرد؟ ، خودش لو داد !

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران: ادعای عجیب سحر قریشی بازیگر زن جنجالی تلویزیون و سینما درباره آرایش کردن جلف و بزرگ شدنش را ببینید.

سحرقریشی از کجا لباس می خرد؟ ، خودش لو داد !

به گزارش وبلاگ پیوست، صحبت های بسیار جالب سحر قریشی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره جلف بودنش و آرایش هایی که انجام می داده است.

در ویدیو بالا سرح قریش درباره یکی از حاشیه های گذشته اش صحبت می کمد. در یک مصاحبه گفته بود دخترایی که آرایش نمی نمایند می خواهند خودشون را به جای خانم های فرهنگی و هنرمند جا بزنند. سحر قریشی (زادهٔ 6 دی 1366 در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی گردید و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به معروفیت رسید.

زیبایی به سبک سحر قریشی

با همه مخالفت ها و دشمنی ها بخواهیم یا نخواهیم او محبوبیت زیادی دارد سحر قریشی یکی از بازیگرانی است که به واسطه چهره زیبایی که دارد به راحتی توانست هواداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازیگر مطرح در سالهای اخیر در فضای مجازی حواشی زیادی را به راه انداخته است. او در بسیاری از مواد عکسهایی با استایل های متفاوت از خود در فضای مجازی منتشر می نماید و هوادارانش را از حال خود بی خبر نمی گذارد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "سحرقریشی از کجا لباس می خرد؟ ، خودش لو داد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحرقریشی از کجا لباس می خرد؟ ، خودش لو داد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید