مصالح فروش ها عقب نشینی نکنند، بهتر است اتحادیه ها سیمان را از بورس بخرند

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان گفت: نباید مصالح فروش ها عقب نشینی نمایند و یا بخواهند از واسطه سیمان بخرند، بهتر است اتحادیه کار را انجام بدهد چراکه در غیر این صورت ممکن است سیمان گران تر به دستشان برسد.

مصالح فروش ها عقب نشینی نکنند، بهتر است اتحادیه ها سیمان را از بورس بخرند

محمد ربانی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پیوست درباره قیمت و شرایط فروش سیمان اظهار کرد: بعد از افزایش قیمت و شرایطی که در کشور به وجود آمد، شرایط خرید سیمان کلا عوض شد؛ قبلا فروش قبل در دفاتر فروش کارخانجات انجام می شد اما در حال حاضر سیمان در بورس عرضه می گردد و متقاضیان باید از بورس کالا خرید نمایند.

وی اضافه نمود: در بورس قیمت ها رقابتی است و قیمت ثابت برای سیمان نداریم و خریداران باید کد بورسی به وسیله کارگزاری دریافت نموده و با این شرایط، یک دفعه بورس شلوغ شده است.

ربانی با اشاره به فعالیت 80 کارخانه سیمان در کل کشور توضیح داد: اگر همه بخواهند از بورس خرید نمایند، دریافت کد بورسی به علت حجم تقاضا، زمان بر است و با توجه به اینکه در بورس رقابت است، اینکه هر شخص خریدار چقدر بتواند راحت عمل کند، معین نیست.

مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان کرمان اعلام کرد: بعید می دانم همه افراد بتوانند این کار را انجام دهند و شاید به نفع مصالح فروشان باشد که اتحادیه و تعاونی آن ها به نمایندگی خرید را از بورس انجام داده و بین آنها توزیع کند چراکه به نظر می رسد تک تک اقدام کردن برای خرید خیلی آسان نباشد.

وی اضافه نمود: توصیه ما این است کسانی که مصرف پیوسته سیمان دارند مثل پروژه ها، کد بورسی دریافت و از بورس سیمان تامین نمایند و مصرف نمایندگان جزئی به وسیله تعاونی و اتحادیه در هر شهری راحت تر می توانند خرید نمایند.

ربانی توضیح داد: نباید مصالح فروش ها عقب نشینی نمایند و یا بخواهند از واسطه سیمان بخرند، بهتر است اتحادیه کار را انجام بدهد چراکه در غیر این صورت ممکن است سیمان گران تر به دستشان برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصالح فروش ها عقب نشینی نکنند، بهتر است اتحادیه ها سیمان را از بورس بخرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصالح فروش ها عقب نشینی نکنند، بهتر است اتحادیه ها سیمان را از بورس بخرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید