موسیقی از ارکان حکمت است

به گزارش وبلاگ پیوست ؛ پانزدهمین شماره ماهنامه آرمان هنر منتشر شد. جلد این شماره به گفت وگوی اختصاصی با کاوه خورابه استاد موسیقی و معاون پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اختصاص پیدا نموده که در قالب این گپ و گفت، خاستگاه و جایگاه موسیقی ایرانی مورد آنالیز قرار گرفته است.

موسیقی از ارکان حکمت است

خورابه در این گفت وگو که با تیتر موسیقی از ارکان حکمت است منتشر شده تصریح نموده که آنچنان که شایسته و بایسته است هنر جدی موسیقی عرصه آشکارگی خود را نیافته است و به دلایل مختلف از جمله سیاستگذاری های گاه متناقضِ فرهنگی سبب شده است که این عرصه در محاق خاموشی فرو رود که البته و صد البته زنگ خطری است برای عرصه بیکران فرهنگ.

در بخش نقد فیلم آرمان هنر پانزدهم نیز فیلم های خشکسالی و دروغ، رهایی، عطر: قصه یک آدمکش و مستند سه نهزارم مورد نقد و آنالیز قرار گرفته است.

یادی از علی تجویدی، نقش معنویت و دین در سلامت روان، یادکردی از عارف قزوینی، نگاهی به اقتباس های کوروساوا از آثار شکسپیر، درباب اهمیت سرمایه های علمی مکتوب و نگاهی به تازه های نشر عناوین دیگر مطالب منتشر شده در این ماهنامه فرهنگی و هنری است.

نسخه الکترونیکی رایگان آرمان هنر در اپلیکیشن های طاقچه و جار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

ماهنامه فرهنگی و هنری آرمان هنر به مدیر مسئولی سیده الهام کاظمی و سردبیری صدرا صدوقی در 32 صفحه و با قیمت 30 هزار تومان منتشر می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "موسیقی از ارکان حکمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی از ارکان حکمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید