نخستین طرح دوچرخه هوایی کشور در مجموعه گردشگری هیرلند افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پیوست، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نخستین طرح دوچرخه هوایی کشور در مجموعه گردشگری هیرلند افتتاح شد.

نخستین طرح دوچرخه هوایی کشور در مجموعه گردشگری هیرلند افتتاح شد

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در آیین افتتاح دوچرخه سواری هوایی مجموعه گردشگری پل معلق یا هیرلند شهر هیر گفت: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از طرح های بدیع و خلاقانه حمایت می نماید.

نادر فلاحی با بیان اینکه میراث فرهنگی از تمام سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می نماید، تاکید نمود: گردشگری استان اردبیل ظرفیت های قابل توجهی در جذب گردشگری و ارتقای توان مالی استان دارد و تمام مدیران ارشد استان و مسئولان از سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت نموده و کوشش می نمایند موانع موجود در این راستا را برطرف نمایند.

وی اظهار داشت: برای تامین زیر ساخت مورد احتیاج این مجموعه گردشگری ورزشی و هیجانی از جمله جاده دسترسی و پارکینگ 25 میلیارد ریال اختصاص می یابد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: به جرات میتوان گفت شهر هیر به یکی از قطب های گردشگری ورزش های هیجانی کشور تبدیل شده است.

فلاحی گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در راستای عمل به شعار سال ابلاغی مقام مظعم رهبری و اشتغال آفرینی در استان از طرح های بدیع، قوی و خلاق حمایت می نماید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه گفت: همانطور که حفاظت از میراث فرهنگی وظیفه این اداره کل است، ایجاد شور و شعف در بین مردم و جامعه نیز از اولویت های این اداره کل است تا مردم به آینده امیدوار باشند در واقع فراوری در اداره کل میراث فرهنگی ارائه خدمات به مردم است.

بعلاوه در این مراسم مدیرعامل مجموعه گردشگری هیرلند گفت: در مجموع شش و نیم میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

به گفته محمد امیدوار، ده خط دوچرخه در مجموع 250 متر به صورت رفت و برگشت این راستا را طی خواهد نمود.

وی با اشاره به رعایت مسائل ایمنی در این خط دوچرخه هوایی گفت: این پروژه براساس اصول مهندسی و رعایت تمام اصول ایمنی اجرا شده و هیچ خطری برای دوچرخه سواران نخواهد داشت.

مدیر عامل مجموعه گردشگری هیر بعلاوه درخصوص اشتغال زایی این طرح گردشگری ورزشی و هیجانی گفت: در این طرح زمینه اشتغال 36 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

امیدوار بعلاوه با اشاره به برنامه های آینده در این مجموعه گردشگری گفت: ساخت 50 سوئیت اقامتی در مجموعه هیرلند در دستور کار است و با برطرف مشکل معارض زمین، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

به گفته مدیر عامل مجموعه گردشگری هیرلند، در مجموع تا به امروز بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال 80 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

منبع: همگردی

به "نخستین طرح دوچرخه هوایی کشور در مجموعه گردشگری هیرلند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین طرح دوچرخه هوایی کشور در مجموعه گردشگری هیرلند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید