هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی در ساحل دیدنی شهر

به گزارش وبلاگ پیوست، هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی یکی از هتل های 3 ستاره بالی است که در چندصد قدمی ساحل دیدنی لگیان، از دیدنی ترین سواحل بالی واقع شده است. صاحبان این هتل عقیده دارند که یک روز خوب به دنبالِ سپری کردن شبی با آرامش و آسایش می آید و برای همین تمام آنچه برای اقامتی آسوده بدان احتیاج خواهید داشت در اختیارتان می گذارد. حتی کسانی که بلیط هواپیما بالی را به قصد سفری مقرون به صرفه خریداری نموده اند بهتر است هتل MaxoneHotels at Legian را در اولویت قرار دهند.

هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی در ساحل دیدنی شهر

موقعیت مکانی هتل

همان طور که می دانید لگیان به خاطر باغ های زیبا و سواحلش جزو دیدنی ترین جاذبه های بالی به حساب می آید و قرار دریافت هتلی در این منطقه یک مزیت عظیم برای آن به شمار می رود. به طوری که از ساختمان هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی تا مراکز خرید نیز راهی نیست و می توان با نیم ساعتی پیاده روی به مراکزی مثل بیچ واک دسترسی داشت. ساحل دبل سیکس نیز در چندصد قدمی هتل واقع شده و تا ساحل کوتا حدود 20 دقیقه پیاده روی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل 3 ستاره مکس وان هتلز ات لگیان بالی به غیر از 2 استخر روبازش، یک رستوران و بار هم دارد و با امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و سرویس شاتل به استقبال مهمانانی که چه برای تفریح و چه برای کار به بالی آمده اند، می رود. هتل MaxOneHotels at Legian از جمله هتل های مدرن بالی به شمار می رود و نزدیک به یک دهه در این عرصه تجربه داشته است. این هتل از سال 2013 به مجموع ظرفیت های اقامتی بالی افزوده شده است.

انواع اتاق های هتل

این هتل 5 طبقه در 91 واحد اقامتی مدرن شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان از مهمانانش میزبانی می نماید. اتاق های هتل شامل اتاق های سوپریور، اتاق های دلوکس و اتاق های خانواده هستند و مهمانان می توانند سوئیت های جونیور یا خانواده را برای تعطیلات خود رزرو نمایند. ضمن این که هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی آپارتمان های استودیویی را برای اقامت مهمانانش ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل مکس وان هتلز به شکل مدرنی دکور شده اند و در چیدمان آن ها ظرافت و جزئیات به گونه ای به کار رفته که فضای آرامش بخشی را برای مهمانان فراهم نموده اند. این اتاق ها دارای اینترنت رایگان هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، تهویه مطبوع، میز، گاوصندوق و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است.

گزینه های صرف غذا

بعد از این که هتل مکس وان هتلز ات لگیان را رزرو کردید، می توانید صبحانه های خود را در اتاقتان میل کنید یا به سالن غذاخوری بروید و از تنوع سلف سرویس آن جا لذت ببرید. با اینکه رستوران این هتل غذاهای تایلندی و بین المللی طبخ و سرو می نماید ولی تنوع رستوران ها و کافه های اطرافش به قدری زیاد است که می تواند هر گونه سلیقه و ذائقه ای را جوابگو باشد.

دیگر خدمات و امکانات هتل

یکی از استخرهای هتل مکس وان هتلز در پشت بام ساختمان واقع شده است و در مجاورت آن تراسی وجود دارد که می توان ساعت ها آنجا نشست و نظاره گر شهر و منظره های اطراف بود. زمانی که تمایل به گشت و گذار در آن اطراف داشتید می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید یا به قدم زنی در باغ هتل بروید. ایستگاه کامپیوتر، مرکز بیزینس، خدمات نگهداری از کودک، اتاق چمدان، خدمات تور و تهیه بلیط و تجهیزات باربیکیو از دیگر امکانات و خدمات هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی هستند.

دلایل انتخاب هتل

اتاق های دلباز و باصفا

موقعیت مکانی عالی

قیمت نسبتا ارزان

فاصله هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل دبل سیکس: 0.8 کیلومتر

فاصله تا ساحل لگیان: 0.8 کیلومتر

فاصله تا ساحل کوتا: 1.8 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید بیچ واک: 2.4 کیلومتر

فاصله تا میدان سمینیاک: 3.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی در ساحل دیدنی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مکس وان هتلز ات لگیان بالی در ساحل دیدنی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید