هنرمندان با آی فیلم رفیق اند، با بعضی سریال ها شوخی می کنیم

به گزارش وبلاگ پیوست، تهیه کننده برنامه 14 اینچ شبکه آی فیلم معتقد است: ساختار شبکه آی فیلم از روز اول تا به امروز حرفه ای و خوب بوده است و در عین حال می گوید: این شبکه با ساخت برنامه های کوتاه در راستای سیاست هایش می تواند رنگ و لعابی بهتر به ساختارش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.

هنرمندان با آی فیلم رفیق اند، با بعضی سریال ها شوخی می کنیم

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ پیوست، فرزام محبی درباره سالگرد 11 سالگی آی فیلم در روز 18 شهریور ماه، اسم کرد: من همزمان با تاسیس آی فیلم یعنی 11 سال پیش با این شبکه آغاز به همکاری کردم. ساختاری که از روز اول چیده شده تا به امروز خیلی حرفه ای و خوب بوده و رسالت خود را به خوبی در نمایش فیلم و سریال انجام داده است. قاعدتاً چیدن و تنظیم کنداکتور فیلم و سریال علیرغم تصور خیلی ها بر آسان بودن آن اصلا کار ساده ای نیست. چینش درست جدول پخش اهمیت زیادی دارد و کاری تخصصی است. خوشبختانه سال هاست که شبکه آی فیلم از عهده آن به خوبی برآمده و بر مخاطبان خود اضافه نموده است.

او درباره نقش برنامه های فراوریی آی فیلم از جمله 14 اینچ که با اجرای امین زندگانی با بازیگران سریال های سال های دور و نزدیک خاطره بازی می نماید، در جذابیت این شبکه، اضافه نمود: پخش فیلم و سریال، رسالت اصلی شبکه آی فیلم است و برنامه های فراوریی هم در راستای همین رسالت پیش می فرایند. برنامه های تعاملی از جمله 14 اینچ هم در راستای همین فیلم ها و سریال ها فراوری شده تا با هنرمندان ارتباط برقرار نموده و موجبات رضایت مخاطبان شبکه را فراهم آورند. چیدمان و کنداکتور مناسب و برنامه سازی درست با کمترین هزینه، باعث افزایش این رضایتمندی در میان مخاطبان آی فیلم شده است.

تهیه کننده 14 اینچ درباره مقدار استقبال مخاطبان از این برنامه، اظهار کرد: استقبال مخاطبان خوب بوده و به نظرم این اولین برنامه ای است که این حجم از هنرمندان را به اسم مهمان خود داشته. تا به امروز 60 هنرمند که 90 درصد آنها بازیگر بوده اند در برنامه حضور داشته اند. این در حالی است که برنامه 14 اینچ با بودجه ای منطقی و اندک ساخته می گردد. سایت آی فیلم و صفحه های شبکه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه های ارتباط برنامه 14 اینچ با مخاطبانش است.

او بعلاوه درباره استقبال هنرمندان برای حضور در برنامه هم گفت: استقبالشان خوب بود، هنرمندان رفاقتی دارند با این شبکه و برای حضور اصلا مسئله ای با آنها نداشتیم و به خوبی استقبال کردند.

محبی درباره نقش حضور امین زندگانی به اسم مجری14 اینچ در استقبال هنرمندان برای حضور در این برنامه اسم کرد: قطعاً نقش بسزایی داشته است؛ چراکه خود آقای زندگانی از دل هنرمندان برخاسته اند. هنرمندان مدعو از نحوه اجرا، نوع بیان و چگونگی پیش بردن گفت و گو به وسیله آقای زندگانی هم راضی هستند و این رضایت در هنگام تماشای برنامه و رفت و آمدهای کلامی که بین مجری و مهمانان برقرار است به راحتی قابل مشاهده است.

تهیه کننده 14 اینچ درباره امکان ادامه داشتن این برنامه تلویزیونی گفت: دو قسمت دیگر این فصل برنامه به اتمام می رسد و اگر قرار باشد به توافق برسیم و فصل بعدی ساخته گردد حتماً تغییراتی رخ خواهد داد.

دلمان می خواست با بعضی سریال ها شوخی کنیم

او در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه داشتن 14 اینچ بخش استندآپ کمدی در برنامه حفظ می گردد یا خیر؟ شرح داد: ما از ابتدا دوست داشتیم اگر می خواهیم از سریالی انتقاد کنیم به زبان طنز باشد. البته دلمان می خواست با بعضی از سریال ها شوخی هم داشته باشیم. استندآپ ارائه شده در هر برنامه هم به سریالی مرتبط است که می خواهیم به آن بپردازیم و از بازیگران و عوامل دعوت نموده ایم. فکر می کنم این بخش استندآپ کمدی هم یکی از نقاط تمایز 14 اینچ نسبت به برنامه های گفت و گو و خاطره بازی با آثار قدیمی تلویزیون باشد. فکر نمی کنم قبل از 14 اینچ برنامه ای را داشته باشیم که در قالب استندآپ کمدی با سریال ها شوخی نموده باشد. وقتی معین می گردد قرار است کدام سریال را در برنامه معرفی کنیم و به آن بپردازیم، یکسری از نکات و موضوعات سریال را استخراج نموده و با این داده ها، محور استندآپ کمدی را طراحی می کنیم.

محبی در انتها پیشنهادش برای افزایش مخاطبان آی فیلم را اینگونه اسم کرد: آی فیلم به اسم شبکه ای که رسالتی برای فراوری فیلم و سریال ندارد، با ساخت برنامه های کوتاه در راستای سیاست هایش می تواند رنگ و لعابی بهتر به ساختارش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. خدا را شکر، تا به امروز هم این گونه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هنرمندان با آی فیلم رفیق اند، با بعضی سریال ها شوخی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان با آی فیلم رفیق اند، با بعضی سریال ها شوخی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید