پس از داوری، بیت آشور هم مصدوم شد

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران: سرمربی ونکوور وایت کپس اعلام نمود بازیکن ایرانی تیمش به دلیل مصدومیت ممکن است بازی های ابتدای فصل این تیم در لیگ MLS را از دست بدهد.

پس از داوری، بیت آشور هم مصدوم شد

به گزارش وبلاگ پیوست، رقابت های فصل جدید لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) از تاریخ 8 مارس 2014 (17 اسفند 1392) آغاز خواهد شد و تیم فوتبال ونکوور وایت کپس کانادا که به تازگی استیون بیت آشور، مدافع راست تیم ملی کشورمان را به خدمت گرفته، در نخستین ملاقات فصلش در همین روز میزبان نیویورک رِد بولز خواهد بود.

کارل رابینسون، سرمربی وایت کپس که تیمش در زمین ورزشی دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا تمرینات خود را دنبال می کند پس از تمرینات روز گذشته (سه شنبه) این تیم گفت: در حالی که در حدود 2 هفته و نیم تا آغاز بازی های فصل جدید باقی مانده، شاید ما بعضی بازیکنان خود را در ملاقاتهای اول فصل در اختیار نداشته باشیم. به غیر از کِنی میلر که به دلیل عمل جراحی روی زانوی راستش به این زودی به شرایط بازی نمی رسد بعضی بازیکنان دیگرمان از جمله گرشون کوفی را به دلیل مصدومیت همسترینگ و استیون بیت آشور را که مصدومیت جزیی دارد را در اختیار نخواهیم داشت.

وی اضافه نمود: من سعی می کنم از بازیکنانی استفاده کنم که از لحاظ جسمانی کاملاً آماده باشند و این ریسک را نمی کنم که در اولین بازی فصل بازیکنانی را در ترکیب بگذارم که از لحاظ جسمانی تنها 50 یا 60 درصد آماده هستند.

باشگاه اینتراخت برانشوایگ آلمان هم روز گذشته بیان کرد دنیل داوری، دروازه بان ایرانی شیرهای زرد در جریان بازی اخیر این تیم مقابل هامبورگ در رقابت های بوندس لیگا از ناحیه کتف مصدوم شده و حداقل یک هفته از میادین به دور خواهد بود.

منبع: تسنیم

به "پس از داوری، بیت آشور هم مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از داوری، بیت آشور هم مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید