کریستوفر نولان به این علت عجیب تلفن همراه هوشمند ندارد!

به گزارش وبلاگ پیوست، کریستوفر نولان کارگردان مشهور و پیروز هالیوودی گوشی تلفن های همراه هوشمند را تنها به عنوان حواس پرتی می بیند!

کریستوفر نولان به این علت عجیب تلفن همراه هوشمند ندارد!

به گزارش وقت صبح، کارگردان مشهور آمریکایی- بریتانایی پیش از این در مصاحبه ای گفته بود: برترین ایده هایم زمانی به سراغ من می آیند که مردم مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند. کریستوفر نولان اجازه نمی دهد هیچ چیز او را از فیلم هایش دور کند. به خصوص یک گوشی هوشمند.

کارگردان فیلم اوپنهایمر در مصاحبه ای فاش کرد که وقتی صحبت از ارتباط به میان می آید، تقریباً از تکنولوژی دور افتاده است. او بعلاوه فاش کرد که فیلمنامه های خود را روی رایانه ای می نویسد که به اینترنت وصل نیست.

این کارگردان در حالی که فکر می نماید فناوری و آنچه می تواند ارائه دهد شگفت انگیز است، در واقع علت خوبی برای دور ماندن از گوشی هوشمند دارد.

او شرح داد: این موضوع انتخاب شخصی من در خصوص اندازه مشارکتم در اینترنت است. گوشی های همراه حواس پرتی بزرگی هستند. اگر من میخواهم فیلمنامه بنویسم و فعالیت های خودم را داشته باشم، تمام روز بودن در گوشی هوشمند برای من خیلی مفید نخواهد بود.

آقای کارگردان از فناوری دوری می نماید!

نولان قبلاً در سال 2020 گفته بود که از تلفن تاشو استفاده می نماید. او دور بودن از تکنولوژی را برای هنر خود مفید خواند.

او گفت: من به راحتی حواس ام پرت می گردد. بنابراین نمی خواهم هر بار که حوصله ام سر می رود، به اینترنت دسترسی داشته باشم. من برترین فکرهایم را در آن لحظاتی دارم که مردم با فعالیت آنلاین پر می نمایند. بنابراین این زمان برای من سودمند است.

فیلمساز شوالیه تاریکی بعلاوه بیزاری خود را از تماس با مردم به وسیله ایمیل شرح داد و گفت که هیچ وقت علاقه خاصی به برقراری ارتباط با مردم به این شکل نداشته است. من فقط از یک تلفن ثابت با مردم تماس می گیرم.

آخرین فیلم نولان درباره جی رابرت اوپنهایمر (با بازی کیلیان مورفی)، دانشمندی است که پروژه منهتن و کوشش برای ساخت بمب اتم را رهبری می کرد.

این فیلم بر اساس بیوگرافی برنده جایزه پولیتزر با عنوان پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است و مت دیمون، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و فلورانس پیو نیز در آن نقش آفرینی می نمایند.

این فیلم همزمان با فیلم باربی در سینماها اکران می گردد. اوپنهایمر و باربی در تاریخ 21 جولای در سینماها اکران می شوند.

منبع: فرارو

به "کریستوفر نولان به این علت عجیب تلفن همراه هوشمند ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستوفر نولان به این علت عجیب تلفن همراه هوشمند ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید