گازرسانی به 8 روستای کوهدشت

به گزارش وبلاگ پیوست، با انجام پیروز عملیات انشعاب گیری گرم، زمینه گازرسانی به هشت روستا و صنایع محور اولادقباد کوهدشت فراهم شد.

گازرسانی به 8 روستای کوهدشت

به گزارش وبلاگ پیوست به نقل از ایرنا، عملیات انشعاب گیری گرم بدون قطع جریان گاز از خط 56 اینچ ششم سراسری انتقال گاز در کمترین زمان ممکن و با شرایط کاملا ایمن به اتمام رسید.

انشعاب گیری گرم یکی از فرآیندهای با ریسک بالا در خطوط انتقال گاز است با هماهنگی مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، منطقه هفت و شرکت گاز استان لرستان، عملیات انشعاب گیری گرم پس از تجهیز کارگاه شامل بارگیری، حمل دستگاه ها، انتقال ماشین آلات امدادی و سنگین از جمله جرثقیل 10 تن، تراک جوش و کمپرسور هوا طی 2 روز به صورت مطلوب و با ایمنی بالا به اتمام رسید.

با اجرای عملیات اتصال نهایی خط لوله چهار اینچ منشعب از خط لوله 56 اینچ سراسری و احداث یک ایستگاه با ظرفیت پنج هزار مترمکعب در ساعت، پیش بینی می شود گازرسانی به روستاها و صنایع موجود در محور اولاد قباد تا هفته دولت به بهره برداری رسد.

با برنامه ریزی اجرا شده پیش بینی می شود که تمامی2 هزار و 362 روستای واجد شرایط لرستان تا پایان سال 1401 از نعمت گاز طبیعی برخوردارشده و استان به عنوان سبز معرفی شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "گازرسانی به 8 روستای کوهدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 8 روستای کوهدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید