گشتی در جزیره زیبای بالی

به گزارش وبلاگ پیوست، بالی، مجذوب کننده ترین جزیره اندونزی، هر ساله با آب و هوا، ساختار طبیعی، معابد، مکان های تاریخی و مراکز گردشگری ویژه خود پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی زیادی است.

گشتی در جزیره زیبای بالی

به گزارش وبلاگ پیوست، بالی، یکی از هزاران جزیره اندونزی، در تمام فصول سال، گردشگران بسیاری از نقاط دنیا را به خود جذب می نماید. این جزیره که شبیه یک فلات طبیعی به نظر می رسد، با جاذبه های توریستی خود یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل است.

اوبود، سکونتگاهی که بیشترین گردشگران را در جزیره به خود جذب می نماید، به عنوان یک مرکز فرهنگی برجسته است. یکی از نقاط مهم در اوبود که به مزارع کوچک، مزارع برنج و اقامتگاه های توریستی معروفیت دارد، منطقه حفاظت شده جنگل میمون مقدس است.

جنگل جدا از سهمی که در گردشگری دارد، در زندگی معنوی مردم محلی نیز جایگاه مهمی دارد.

در جنگل میمون های اوبود که 115 گونه درختی وجود دارد، بعضی از درختان مقدس شمرده می شوند و در مراسم مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند.

میمون های بالیایی دم دراز زیادی در جنگل وجود دارند. با تغذیه از موز، برگ های پاپایا، ذرت، خیار، نارگیل و سایر میوه های محلی، میمون ها می توانند به وسیله کسانی که از جنگل بازدید می نمایند، از نزدیک مشاهده نمایند.

پارک سافاری فیل در روستای تارو در اوبود تجربه متفاوتی را به گردشگران ارائه می دهد. این پارک خصوصی که به وسیله نایجل میسون در سال 1997 ایجاد شد، محل زندگی فیل هایی است که از خشکسالی و شکار غیرقانونی در منطقه سوماترا اندونزی نجات یافته اند. در حال حاضر 31 فیل در این پارک وجود دارد که 6 فیل در آن متولد شده اند.

باغ گیاه شناسی که در زمینی به مساحت تقریبی 4 هکتار ایجاد شده است به مردم اجازه می دهد تا با فیل ها تماس نزدیک داشته باشند.

فیل های آموزش دیده با گل به بازدیدنمایندگان خوش آمد می گویند. بعلاوه می توانید لحظات مفرح بچه فیل هایی که با ورود به دریاچه خنک می شوند را مشاهده کنید.

در اندونزی، که پرجمعیت ترین جامعه مسلمانان دنیا را دارد، تقریباً 2 درصد از جمعیت نیز به هندوئیسم اعتقاد دارند. هندو ها اکثریت جمعیت بالی را تشکیل می دهند. به همین علت، آیین های مذهبی و نماد های فرهنگ هندوئیسم را می توان در سراسر شهر یافت.

در ساعات معینی از روز، در مقابل مجسمه هایی با اشکال، میزان ها و طرح های مختلف کسانی که می خواهند ارواح خبیثه را دفع نمایند و خدایان را با رایحه های مطبوع تکریم نمایند دعا می نمایند.

بعلاوه بعضی از گردشگران با پوشیدن لباس های سنتی در معابد مدیتیشن می نمایند.

منبع: فرارو

به "گشتی در جزیره زیبای بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی در جزیره زیبای بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید