5 مقصد رویایی برای سفردر پاییز

به گزارش وبلاگ پیوست، اگر تا به امروز به هرمز نرفته ای بجنب که فرصت خوبی است.این جزیره به جزیره رنگین کمانی معروف است و بازی رنگ ها مبهوتت می نماید.

5 مقصد رویایی برای سفردر پاییز

هما حاصلی : برای شرکت در جشن عاشقانه پاییزباید از جا برخاست و به میهمانی شاهکار هزار رنگ طبیعت رفت.اگرهوای سفر داری با ما باش با 5 مقصد پاییزی شگفت انگیز.

خدایا شکرت به خاطر هرمز!

چه نموده خالق هستی در آفرینش این جزیره رویایی ! اگر تا کنون به هرمز نرفته ای بجنب که فرصت خوبی است.این جزیره به جزیره رنگین کمانی معروف است و بازی رنگ ها مبهوتت می نماید. پاییز هوای جزیره خوب است. گشت و گذار و تماشای فرهنگ بومی و زیبایی های شگفت انگیز هرمز سفری به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد.

سفر به مرنجاب محاله یادت بره!

کویرگردی از تجربه های بی همتای سفر است که تا تجربه نکنید نمی توانید حس و حال عجیبش را باور کنید.. کویر مرنجاب در نزدیکی شهر کاشان و در شمال شهرستان آران و بیدگل قرار گرفته است یکی از برترین مقصدها برای سفر داخلی در پاییز است.آب و هوای مطبوع این کویر در فصل پاییز، آرامش منحصر به فرد آن و آسمان پر ستاره آن در هنگام شب از زیبایی هایی است که در کمتر جایی یافت می گردد. بعلاوه این کویر دریاچه نمک آران و بیدگل و دریاچه حوض سلطان را نیز در خود جای داده است. علاوه بر این اگر به جاذبه های تاریخی نیز علاقه دارید در مسیر رسیدن به این کویر می توانید از کاروانسراهای مرنجاب و سفیدآب (مربوط به دوران صفویه) نیز تماشا کنید.

پرسه های عاشقانه در النگدره

جنگل النگدره برای سفر پاییزی محشر است. تقریبا تمام افرادی که به این جنگل سفر نموده اند هم عقیده هستند فصل پاییز برترین فصل برای سفر به این جنگل بسیار زیبا است. درختان زیبای جنگل النگدره جشنواره ای از رنگ های سبز و زرد و نارنجی و قهوه ای ایجاد می نمایند و تابلوی خیره نماینده ای پیش چشم تان می گشایند. هوای خنک و نم باران نیز بر زیبایی و دلچسبی این فضا اضافه می نماید.

برو نایبند و خوش باش

روستای نایبند واقع در شهر طبس به علت داشتن خانه های پلکانی که دارد به ماسوله کویر معروف شده است. این روستای زیبا و بکر با این که در دل کویر قرار گرفته است اما بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است و همین باعث معروفیت آن شده است. نخلستان ها، باغ های سرسبز میوه، کشتزارهای گندم و جو و آب و هوای مطبوع این روستا باعث شده تا به مقصدی بسیار مناسب برای سفر داخلی در پاییز تبدیل گردد.

آب گرم لاویج خاص خوش سلیقه ها

لاویج نام روستایی ییلاقی در نزدیکی شهر نور است که در دامنه های ارتفاعات البرز قرار گرفته است. این منطقه نیز مانند جنگل النگدره دارای طبیعتی زیبا و خیره نماینده است که در فصل پاییز با رنگ های متفاوت خود منظره ها بسیار زیبا ایجاد می نمایند. این روستا در دامنه های البرز قرار گرفته به همین علت در اطراف آن چشمه های آب معدنی فراوانی وجود دارد. اگر احتیاج به یک مقصد زیبا و خیره نماینده برای سفر داخلی در پاییز دارید حتما سفر به روستای لاویج را در نظر داشته باید چون آب و هوای خنک و منظره ها طبیعی و چشمه های آب معدنی این ناحیه می تواند تجربه ای زیبا برای شما ایجاد کند.

منبع: توریسم آنلاین

به "5 مقصد رویایی برای سفردر پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد رویایی برای سفردر پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید