مقرون به صرفه ترین مبلمان برای دکور منزل شما

به گزارش وبلاگ پیوست، اگر می خواهید با چند قطعه مبلمان فضای خانه را به طور کل تغییر دهید و هزینه زیادی هم نکنید پس باید به روش ها و تزیین های مختلف دیگر بیندیشید.

مقرون به صرفه ترین مبلمان برای دکور منزل شما

این مطلب از وبلاگ پیوست در خصوص بین بگ در دکوراسیون منزل است. نام دیگر آن کیسه لوبیا است. کیسه لوبیا چه ربطی به دکوراسیون دارد؟ شاید اگر آن را نشناسید ارتباطش به نظرتان خیلی عجیب یا متفاوت بیاید. پس اگر حتی یک اندازه احساس کنجکاوی تان گل نموده است با ما به سطرهای پایین تر بیایید.

بین بگ در دکوراسیون منزل

گفته می گردد که بین بگ ها یا کیسه های لوبیا را اولین بار مصریان باستان در ابعاد بسیار کوچک ساختند و بعلاوه بومیان آمریکایی در دشت های بزرگ استان متحده چنین وسیله ای را ساخته بودند که در ابتدا از آن برای بازی استفاده می شده و به پرتاب کیسه لوبیا معروف بوده است.

بین بگ در دکوراسیون منزل به عنوان صندلی

اگر به فکر یک صندلی راحت هستید اما مطمئن نیستید که آن را کجا می توانید قرار دهید یا چه کار کنید که شیک به نظر برسد، این نشیمن همان چیزی است که باید انتخاب کنید. بین بگ ها فضای کمتری را اشغال می نمایند، مناسب برای سبک مینیمال هستند. اگر هنوز قانع نشدید؟ دلایل زیر را بخوانید.

بین بگ ها به راحتی جابه جا می شوند

آیا می خواهید به شخص خاصی نزدیک تر شوید و احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید؟ خب فقط بین بگ های خود را به هم نزدیک تر کنید! یا شاید برعکس بچه ها شما بخواهند بازی نمایند و به فضای بیشتری احتیاج داشته باشند، شما می توانید بین بگ ها را به سرعت جابه جا کنید و به گوشه ای منتقل کنید تا فضا برای بازی مهیا گردد.

بین بگ در دکوراسیون منزل به نسبت ست مبلمان مقرون به صرفه تر است

یک مبل تک نفره یا ست مبلمان می تواند خیلی گران باشد اما برای صرفه جویی در هزینه می توانید چند بین بگ مقرون به صرفه قیمت را با هزینه ای کمتر تهیه کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب پذیرایی منزل را شیک و لوکس کنید سر بزنید.

آن ها به راحتی تمیز می شوند

اگر نوشیدنی روی بین بگ شما بریزد یا بچه ها بعد از نقاشی انگشت های رنگی خود را به همه جای این صندلی بزنند باز هم جای نگرانی نیست. چرا که روکش بیشتر بین بگ ها به راحتی جدا می گردد و می توانید آن را در بیاورید و بشویید. حتی اگر روکش آن قابل جدا کردن نیست، می توانید روی آن را بشویید و در آفتاب بگذارید تا خشک گردد.

بین بگ را به عنوان صندلی مطالعه در نظر بگیرید

آیا عاشق مطالعه هستید اما فضای اختصاصی برای آن ندارید؟ مطالعه در تخت خواب می تواند شما را خواب آلود کند و مبل روبه روی تلویزیون هم حواستان را به تلویزیون پرت می نماید. پس یک صندلی کیسه ای لوبیا می تواند برای شما مناسب باشد. می توانید آن را در گوشه ای از اتاق خواب خود جای دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "مقرون به صرفه ترین مبلمان برای دکور منزل شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین مبلمان برای دکور منزل شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید