از تصادف موتور تا نگهبانان محله در کرمان

به گزارش وبلاگ پیوست، بابسته خبر های انتظامی امروز 2تیر 99همراه سایت خبرنگاران کرمان باشید.

از تصادف موتور تا نگهبانان محله در کرمان

به گزارش خبرنگار از ، دربسته خبر های انتظامی امروز 2تیر می خوانیم:

فرمانده انتظامی استان کرمان بر مشارکت نگهبانان محله در برقراری نظم وامنیت محله های شهری و روستایی تاکید نمود و گفت: هر تیم گشت و مقر انتظامی باید یک تعداد از افراد مورد وثوق در سطح هر محله را بعنوان رابط پلیس و مجری نظم و امنیت تعین و با آن ها یک تعامل هدفمند در راستای پیشگیری از جرائم برقرار کند.

سردار عبدالرضا ناظری در بازدید از کشفیات سرقت و اماکن کلانتری 13 شهرستان رفسنجان گفت: تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شده مربوط به قطعات و لوازم خرد و ریز اماکن عمومی شهر هستند که به سبب کوتاهی هایی در نحوه نصب، نگهداری و پایش مورد سرقت واقع شده اند.

او اضافه کرد: چه بهتر که سازمان های خدمات رسان در هنگام نصب تجهیزات مختلف اماکن شهری به اصوال نگهداشت و ایمنی آن ها نیز دقت بیشتری می کردند تا هم زمینه تخریب و هم سرقت آن ها ایجاد نشود.

سردار ناظری بیان داشت: قاطعیت دستگاه و مسئولان قضایی در برخورد با سارقان و دیگر مخلان نظم و امنیت نیز باعث خواهد شد تا این قشر به خودشان اجازه تکرار مجدد جرم را ندهند چه اینکه به طور کل ضروری است افراد مجرم پس از گذراندن حبس و سایر مجازات های تعین شده به شکل هدفمندی از سوی نهاد های امدادی و خدماتی در زمینه اشتغال و کسب معاش مورد حمایت قرار بگیرند.

سردار ناظری در بازدید از اماکن این کلانتری نیز بیان داشت: باید در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملاحظات حقوق شهروندی همیشه کوشش کنیم اماکن انتظامی از نظر محیطی و بعضی امور رفاهی در شرایط مطلوبی باشند و افرادی هم که به هر دلیل به طور موقت تحت نظر قرار می گیرند در شرایط مناسبی نگهداری، پایش و بازپرسی شوند.

سرپرست پلیس راه شمال استان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا و یک سواری پراید در محور بم -کرمان که منجر به مجروح شدن 4 نفر شد، اطلاع داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: روز گذشته وقوع یک تصادف در محور بم-کرمان به پلیس گزارش شد که بلافاصله گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل حادثه تعیین شد، یک دستگاه سواری موتورسیکلت هوندا از راستا خود منحرف و با یک دستگاه سواری پراید برخورد نموده است.

سرپرست پلیس راه شمال استان بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پراید و راکب و 2 ترک نشین موتورسیکلت به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

او اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ موتور سیکلت اعلام شده است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از تصادف موتور تا نگهبانان محله در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تصادف موتور تا نگهبانان محله در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید