اطلاعات ملی آمریکا ارائه گزارش امنیتی به کنگره درباره انتخابات را متوقف کرد

به گزارش وبلاگ پیوست، دولت ترامپ اعلام نموده است که ارائه گزارش امنیتی درباره فرایند انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به کنگره آمریکا را متوقف نموده است.

اطلاعات ملی آمریکا ارائه گزارش امنیتی به کنگره درباره انتخابات را متوقف کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پیوست به نقل از سی ان ان، دولت آمریکا اعلام نمود: به دلیل آنکه اعضای مجلس نمایندگان قابل اعتماد نیستند، از این پس ارائه گزارش امنیتی درباره فرایند انتخابات ریاست جمهوری 2020 به کنگره را متوقف می نماید.

بر اساس این گزارش این تازه ترین اقدام دولت ترامپ علیه دموکراسی و نمایندگان حزب دموکرات است.

جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی آمریکا شنبه به کنگره اطلاع داده است که به دلیل عدم اعتماد به اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و برای حفاظت از اطلاعات محرمانه، ارائه گزارش های امنیتی درباره فرایند انتخابات را متوقف نموده است.

وی به کمیته های اطلاعاتی مجلس نمایندگان و مجلس سنا اعلام نموده است که گزارش های امنیتی درباره فرایند انتخابات، از این پس به جای سخنرانی عمومی و حضوری، به صورت مکتوب ارسال خواهد شد تا نمایندگان نتوانند مسئول تهیه کننده گزارش را برای کسب جزئیات بیشتر و محرمانه تحت فشار قرار دهند.

یک مقام مطلع در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در این باره گفت: علت اصلی این اقدام؛ نگرانی از افشای غیر قانونی اطلاعات حساس در گزارش های اخیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اطلاعات ملی آمریکا ارائه گزارش امنیتی به کنگره درباره انتخابات را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات ملی آمریکا ارائه گزارش امنیتی به کنگره درباره انتخابات را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید