یک پیشگویی ترسناک برای سال 2023

به گزارش وبلاگ پیوست، پیرزنی که گفته می گردد حملات یازده سپتامبر به برج های دوقلو را پیش بینی نموده بود، پیشگویی ترسناکی برای سال 2023 دارد.

یک پیشگویی ترسناک برای سال 2023

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پیوست، بابا وانگا، یک زن نابینا بلغاری بود، که شایعه شده است بعضی از بزرگترین رویدادهای تاریخ دنیا را پیش بینی نموده است.

او بیش از ربع قرن پیش درگذشت، اما گفته می گردد بسیاری از پیش بینی های او مدت ها پس از مرگش محقق شده است.

اکنون، باورمندان به او ادعا می نمایند که بابا وانگا یک فاجعه هسته ای ویرانگر را پیش بینی نموده است که سال جاری رخ خواهد داد.

گفته می گردد که این عارف درباره انفجار بزرگ نیروگاه هسته ای در سال 2023 هشدار داده است که باعث می گردد ابرهای سمی بر فراز آسیا مستقر شوند.

بابا وانگا پیشگویی های دیگری هم برای سال 2023 دارد که تغییر مدار زمین و طوفان قدرتمند خورشیدی در میان آن ها هستند.

بعلاوه گفته می گردد که این پیشگوی بلغاری پیش بینی نموده است که در سال 2023 از یک سلاح بیولوژیک به وسیله یک ابرقدرت استفاده می گردد که باعث مرگ صدها هزار نفر می گردد.

سلاح های بیولوژیکی میکروارگانیسم هایی مانند ویروس ها، باکتری ها یا قارچ ها یا مواد سمی فراوری شده به وسیله موجودات زنده هستند که برای ایجاد بیماری و مرگ در انسان، حیوان یا گیاه آزاد می شوند. آنها به وسیله کنوانسیون سلاح های بیولوژیکی ممنوع شده اند.

حرف های نادرست و پیشگویی های غلط

پیشگویی های نادرست باباونگا هم بسیار زیاد است. از جمله پیش بینی های نادرست او این بود که چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده با بحرانی روبرو خواهد شد که کشور را به زیر می کشد. دونالد ترامپ مطمئناً در دوران ریاست جمهوری آمریکا را با چالش های بزرگی روبه رو کرد، اما آمریکا از بین نرفت.

بابا وانگا بعلاوه به اشتباه پیش بینی کرد که فینال جام دنیای 1994 به وسیله دو تیم با نام های B آغاز می گردد (فینالیست ها برزیل و ایتالیا بودند)، و بعلاوه یک جنگ هسته ای بین سال های 2010 و 2014 که می دانیم به وقوع نپیوست.

بعلاوه گفته می گردد که او انتها اروپا را در سال 2016 پیش بینی نموده است. آن سالی بود که بریتانیا به خروج از این پیمان رای داد، اما اروپا هم به عنوان یک قاره و هم به عنوان یک اتحادیه هنوز هم وجود دارد.

منبع: نیویورک پست

5858

منبع: خبرآنلاین

به "یک پیشگویی ترسناک برای سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیشگویی ترسناک برای سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید