ایگالو: آنقدر هیجان زده شده ام که نمی دانم خواب هستم یا بیدار!، ماندن در منچستریونایتد رویای من بود

به گزارش وبلاگ پیوست، مهاجم منچستریونایتد از اینکه در باشگاه محبوبش مانده، راضی است.

ایگالو: آنقدر هیجان زده شده ام که نمی دانم خواب هستم یا بیدار!، ماندن در منچستریونایتد رویای من بود

به گزارش وبلاگ پیوست، اودین ایگالو، مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد پس از قطعی شدن قراردادش با شیاطین سرخ از آرزوهای خود با پیراهن این تیم سخن گفت.

او ابتدا گفت: خیلی خوشحالم. حضور در اینجا برای من رویایی است. روزهای گذشته برای من بسیار سخت بود زیرا صحبت های زیادی درباره تمدید قرارداد صورت گرفت. باید به طور کامل روی تیم متمرکز باشم.

ایگالو در ادامه اضافه کرد: تا سرانجام ژانویه در اینجا حضور دارم و این برای من خیلی خوب است. از روز اول حضورم در اولدترافورد اعلام کردم می خواهم هر کاری را برای ادامه حضورم در اینجا انجام دهم. خیلی سخت بود و مذاکراتی انجام شد. اکنون همه چیز رسمی است. باید از رئیس و مدیر باشگاه شانگهای بابت حمایت هایشان تشکر کنم زیرا آن ها می دانستند ادامه کار در منچستریونایتد چیزی است که من خواستارش هستم. بنابراین از آنها تشکر می کنم.

او در سرانجام توضیح داد: همان طور که قبلا گفته بودم، از دوران کودکی هوادار این باشگاه بودم و بازی کردن در این باشگاه برای من یک رویا بوده است. اکنون قرارداد قرضی خودم را تمدید نموده ام و این، احساس من به منچستریونایتد را نشان می دهد. به این باشگاه متعهد هستم و تا سرانجام ماه ژانویه نیز در اولدترافورد حضور خواهم داشت. می خواهم سخت کار کنم و از حضور در اینجا لذت ببرم. از تیم حمایت می کنم. منچستریونایتد با شانگهای کاملا متفاوت است. آنقدر متعجب هستم که نمی دانم خواب هستم یا بیدار!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایگالو: آنقدر هیجان زده شده ام که نمی دانم خواب هستم یا بیدار!، ماندن در منچستریونایتد رویای من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگالو: آنقدر هیجان زده شده ام که نمی دانم خواب هستم یا بیدار!، ماندن در منچستریونایتد رویای من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید