سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس

به گزارش وبلاگ پیوست، چری اکسید استرا ES در نمایشگاه شانگهای سال جاری رونمایی شد و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرد.طراحی مدرن و به روزتر در کنار مشخصات فنی قابل توجه، از ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس

امیرمسعود عابدین: سدان برقی برند گران قیمت اکسید چری، پس از اولین نمایشش در نمایشگاه خودرو شانگهای، اخیرا در چین در معرض دید عموم نهاده شد.این خودرو اولین سدان الکتریکی برند اکسید است.

اکسید استرا ES بر اساس پلت فرم تمام الکتریکی E0X و شاسی تمام آلومینیومی ساخته شده است.طراحی کلی استرا، اسپرت و تکنولوژیکی به نظر می رسد.چراغ های باریک جلو در کنار بخش نمایش دهنده گرافیک های مختلف، و بعلاوه لوگوی اکسید بیشترین خودنمایی را در نمای جلویی دارند.جلوپنجره بسته آن، نشان دهنده هویت برقی این خودرو است.

علاوه بر این، فناوری لیدار در بالای شیشه جلو واقع شده است که نشان دهنده قابلیت های پیشرفته کمکی راننده است.

در نمای کناری، شاهد استفاده از طراحی برجسته و فرو رفته هستیم.فست بک بودن خودرو هم برگ برنده این طراحی محسوب می گردد.

در نمای پشتی، همان چراغ متصل و خالی از خلاقیت مانند آنچه در خودروهای چینی دیگر می بینیم، حضور دارد.اسپویلر متحرک از ویژگی های مجذوب کننده این قسمت محسوب می گردد.

در کابین، شاهد استفاده از یک نمایشگر کوچک کیلومترشمار، نمایشگر 15.6 اینچی شناور اطلاعات-سرگرمی، هدآپ دیسپلی و... هستیم.علاوه بر این، قسمت کنسول مرکزی دارای زاویه ای بالاتر است و از شارژر بی سیم پشتیبانی می نماید.چری بعلاوه ادعا می نماید که بیش از 30 فضای ذخیره سازی در سراسر خودرو وجود دارد.

قلب تپنده نمایشگر مرکزی، تراشه Qualcomm Snapdragon 8295 بوده و سیستم عامل آن هم سیستم عامل هارمونی هوآوی است.

برای این خودرو دو گزینه پیشرانه ارائه می گردد: گزینه اول دو چرخ محرک با یک موتور برقی و گزینه دوم چهار چرخ محرک با موتور دوگانه، مجهز به شارژ سریع 800 ولت با باتری های CATL.به گفته این خودروساز، برد الکتریکی خالص آن می تواند تا 700 کیلومتر برسد و تنها در پنج دقیقه با شارژ سریع به 150 کیلومتر برد دست یابد.

انتظار می رود این خودروی تازه در تاریخ 30 نوامبر با محدوده قیمتی بین 27 هزار و 800 تا 41 هزارو 700 دلار عرضه گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ پیوست مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید