همایشها و نمایشگاه ها

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم

نسترن سیف الله زاده گفت: خوشبختانه براساس منظره روشنی که ترسیم نموده ایم در پی این هستیم رو به جلو حرکت کنیم.

29 شهریور 1402

پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس

گجت نیوز نوشت: کادیلاک به تازگی مدل 2025 فیس لیفت CT5 را به بازار معرفی کرد. این سدان حالا چهره نسبتاً تازه و امکانات تازه مثل نمایشگر عریض 33 اینچی دارد.

25 شهریور 1402

نسخه تازه پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد

ایران خودرو با حضور در نمایشگاه مشهد، نسخه نو پژو 207i را با رنگ نو، سطح ایمنی بالاتر و امکانات بروز معرفی کرد.

14 شهریور 1402

سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس

چری اکسید استرا ES در نمایشگاه شانگهای سال جاری رونمایی شد و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرد.طراحی مدرن و به روزتر در کنار مشخصات فنی قابل توجه، از ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

4 مرداد 1402

معبدی باستانی که در شهر زیرآبی گمشده در مصر کشف شد!

این مقبره و عتیقه هایی که با آن دفن شده بودند، چندین بار سرتاسر جهان و در کشورهای گوناگون نگه داری شده اند.

22 تیر 1402

تصاویر هدیه غافلگیرکننده وزیر ارشاد به همتای روسی اش

در جریان افتتاح نمایشگاه هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو مرکز روسیه، وزیر فرهنگ روسیه، از هدیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غافلگیر شد.

16 تیر 1402

طراحی های حسین علاء یکی از رجال تاریخی ایران

به گزارش خبرنگاران ، کتابطراحی های حسین علاء به اهتمام فریدون علاء از انتشارات فرهنگ معاصر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.

2 خرداد 1402

نمایشگاه کتاب تمدید نمی گردد

به گزارش خبرنگاران ، در آستانه خاتمه سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که دومین سال پیاپی همزمان با نمایشگاه مجازی برگزار گردید، علی رمضانی، سخنگوی این رویداد اعلام نمود، نمایشگاه تمدید نخواهد شد.

31 اردیبهشت 1402

عرضه 13 عنوان کتاب تازه انتشارات کتابخانه ملی در نمایشگاه کتاب 1402

فاطمه صدر، معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، در تشریح حضور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان نمود: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران...

20 اردیبهشت 1402

تولد فرزند نو بنز و جیلی در چین، اولین کوپه اسپرت و کاربردی جهان ، عکس

اسمارت 3# حاصل جدیدترین همکاری مرسدس و جیلی است که در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور خواهد داشت. اسمارت این خودرو را اولین کوپه اسپرت و کاربردی جهان می نامد.

2 اردیبهشت 1402

شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با همتای روسی: لاوروف در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده

رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

10 فروردین 1402

اعلام رسمی روس ها: شروع فروش کپی ایرانی تویوتا یاریس در مسکو!

روز سه شنبه منابع روس اعلام کردند که سایپا شاهین به زودی وارد روسیه خواهد شد.شاهین و تارا به علاوه خودروهای دیگر، در نمایشگاه اتوموبیلیتی 2022 روسیه حضور داشتند.

9 فروردین 1402

معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است

محسن منصوری روز دوشنبه در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد.

16 اسفند 1401

نقدی بر شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و چند پیشنهاد

ایسنا/ این خبر پیرامون نقدی بر شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و چند پیشنهاد برای شما نگارش شده است.

26 بهمن 1401

خوش شانس ها منتظر باشند ، اعلام زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت 14 در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می گردد.

23 بهمن 1401

زیباترین کلیساهای آمریکا برای بازدید

با وجود آنکه این اروپاست که به داشتن مکان های مذهبی و تاریخی معروف است، اما ایالات متحده هم مناظری دارد که ارزش بازدید دارند. اما هیچ کدام به اندازه کلیساهایی با معماری و طراحی های شگفت انگیز که در سراسر کشور قرار دارند، عمیق و پر محتوا نیستند. ما در اینجا...

10 بهمن 1401

آشنایی با مجذوب کننده ترین محصولات نمایشگاه CES 2023

لاس وگاس میزبان نمایشگاه CES 2023، این روز ها حسابی توجه رسانه ها را به خود جلب نموده؛ چرا که در این نمایشگاه ابزار ها و برنامه ها و نوآوری هایی به نمایش گذاشته شده اند که چشم اندازی متفاوت از دنیای آینده را به تصویر می کشند؛ محصولاتی که با طراحی صنعتی...

25 دی 1401

دیدنی های کیوتو ، سفری جالب و هیجان انگیز به منطقه ها اطراف کیوتو

شهر کیوتو که یکی از بزرگ ترین و پر بازدید ترین شهر های ژاپن است، موقعیت ایده آلی در مرکز جزیره هونشو دارد و یک مبدا عالی برای سفر های یک روزه به منطقه ها غیر شهری اطراف به شمار می آید. قطار های سریع السیر فوق العاده کشور می توانند شما را در کمال آرامش و سرعت،...

17 دی 1401

شروع ثبت نام از متقاضیان شرکت در نمایشگاه لوستر وچراغ های روشنایی و تزئینی

طبق اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، ثبت نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه لوستر وچراغ های روشنایی و تزئینی از ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 1401.09.17 تا ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1401.09.20از طریق آدرس اینترنتی زیر انجام خواهد شد.

19 آذر 1401

فصل چهارم فورتنایت با مکانیک ها و کاراکترهای تازه شروع شد

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار چند سال اخیر است. این بازی به نوعی معرف سبک بتل رویال (Battle Royale) بوده و باعث محبوبیت این سبک از بازی شد. یکی از ویژگی های فورتنایت رایگان و سرویس آنلاین بودن آن است. به همین علت است که این بازی توانسته برای...

14 آذر 1401
تعداد: (69)