پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس

به گزارش وبلاگ پیوست، گجت نیوز نوشت: کادیلاک به تازگی مدل 2025 فیس لیفت CT5 را به بازار معرفی کرد. این سدان حالا چهره نسبتاً تازه و امکانات تازه مثل نمایشگر عریض 33 اینچی دارد.

پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس

کادیلاک که مدتی قبل اسکالید IQ مدل 2025 را به نمایش گذاشت، طی نمایشگاه خودرو بین المللی دیترویت 2023 از مدل 2025 سدان CT5 رونمایی کرد. این خودروساز آمریکایی البته صرفاً به معرفی نسخه استاندارد این خودرو پرداخته و ارائه جزئیات درباره CT5-V و CT5-V بلک وینگ را به تاریخ دیرتری موکول نموده است.

جزئیات مدل 2025 فیس لیفت کادیلاک CT5

سی تی 5 مدل نو تغییراتی جزئی در طراحی نمای جلو را با خود به همراه دارد یا به عبارتی دیگر، فیس لیفتی کمتر محسوس را تجربه نموده است. این سدان آمریکایی حالا از جلوپنجره ای بزرگ تر با الگو مشبک مشکی براق و حاشیه کرومی برخوردار شده است. چراغ های مستطیلی نو آن هم در گوشه های بیرونی قرار گرفته اند، در حالی که المان های نور عمودی به همین واسطه به آن ها اضافه شده است. تغییراتی در قسمت پایینی پنل جلو هم دیده می گردد که همه در کنار یکدیگر چهره نسبتاً نوی را برای این سدان لوکس به وجود آورده اند.

نسخه اسپرت کادیلاک CT5 مدل 2025 جلوپنجره ای تمام مشکی دارد که در آن اثری از تریم کرومی نسخه استاندارد نیست. در قسمت پایینی پنل جلو آن هم طراحی متفاوتی با الگو مشبک هماهنگ با جلوپنجره به چشم می خورد. با این حال، چه در نسخه استاندارد و چه در نسخه اسپرت تغییری در نمای عقب صورت نگرفته است.

پس از نمای بیرونی، نوبت به به روزرسانی کابین این سدان لوکس کادیلاک می رسد. اکنون در داشبورد این خودرو آمریکایی یک نمایشگر منحنی ال ای دی 33 اینچی جا گرفته است که برای تمامی نسخه ها به صورت استاندارد ارائه می گردد. این نمایشگر عریضِ 9K هم نقش سیستم اطلاعات و تفریح را ایفا می نماید و هم نقش صفحه آمپر تمام دیجیتال.

کاربر می تواند به وسیله نمایشگر به سرویس های مختلف گوگل از جمله دستیار هوشمند گوگل، گوگل پلی و گوگل مپس دسترسی داشته باشد و از رابط های اپل کارپلی و اندروید اوتو برای گوشی هوشمند خود استفاده کند. هات اسپات وای فای 5G هم در قالب آپشن با هزینه اضافی پیش رو مشتریان این محصول کادیلاک قرار می گیرد. کاربر بعلاوه توانایی شخصی سازی چینش بخش های نمایشگر مثل اپلیکیشن ها و آیکون ها را خواهد داشت و حتی می تواند اطلاعات موجود در قسمت صفحه آمپر را با توجه به ترجیحات خود تغییر بدهد.

کادیلاک سی تی 5 مدل 2025 دست راننده را در انتخاب حالت رانندگی خود باز می گذارد. به جز حالت های پیش فرض تور، برف/یخ و اسپرت، حالتی با نام MyMode در دسترس راننده واقع شده است که به او اجازه تنظیم المان های سواری خودرو خود را می دهد؛ مثل حس ترمز، صدای موتور و بازخورد فرمان. کادیلاک مدل 2025 سدان لوکس خود را با امکانات ایمنی نوی هم روانه بازار می نماید. دستیار فرمان گیری در نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، دستیار هوشمند سرعت و تشخیص علائم رانندگی بعضی از این امکانات هستند. بعلاوه سیستم سوپر کروز به عنوان آپشن در کنار بقیه امکانات موجود خواهد بود.

علی رغم تغییرات محسوس، چه در نمای بیرونی و چه در فضای داخلی، پیشرانه کادیلاک CT5 دست نخورده می ماند. این خودرو به صورت استاندارد با یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ عرضه می گردد که قابلیت فراوری قدرت 237 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتن متر را دارد. پیشرانه دیگری هم که یک نمونه 3 لیتری توئین توربو V6 با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 549 نیوتن متر است در دسترس مشتریان گذاشته می گردد. هر دو گزینه مذکور جهت انتقال نیرو محرکه به محور جلو یا هر دو محور (بسته به نسخه) از یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته بهره می گیرند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ پیوست مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید