نسخه تازه پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد

به گزارش وبلاگ پیوست، ایران خودرو با حضور در نمایشگاه مشهد، نسخه نو پژو 207i را با رنگ نو، سطح ایمنی بالاتر و امکانات بروز معرفی کرد.

نسخه تازه پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد

در طی چند سال اخیر بروزرسانی خودروهای محبوب داخلی به امکانات بروز صنعت خودروسازی در دستور کار خودروسازان داخلی بوده است.

در واقع خودروسازان داخلی برای کاهش هزینه های فراوری به جای عرضه خودروهای تازه محصولات قدیمی خود را به تجهیزات تازه مجهز می نمایند.

اینبار ایران خودرو با اضافه کردن چندین تغییر بر روی پلتفرم 207i، نمونه تازه این خودرو را در نمایشگاه مشهد در معرض دید عموم قرار داد.

پژو 207i تازه در نمای بیرونی دارای یک رنگ تازه است، این رنگ مجذوب کننده ظاهری متفاوت و مشتری پسندتری را به پیکر قدیمی خودرو بخشیده است.

بعلاوه دریچه هواکش موتور خودرو از روی کاپوت به زیر شیشه جلو منتقل شده است، علت این تغییر رعایت کردن استانداردهای 85 گانه عنوان شده است؛ اگرچه دریچه هوای موجود بر روی کاپوت این ماشین مورد علاقه جوانان بود اما به علت وجود یک جسم برآمده بر روی کاپوت، امکان آسیب بیشتری را برای عابرین پیاده به همراه داشت.

در این فرآیند اینگونه تصور می گردد، هنگامی که یک عابر پیاده با سپر ماشین تصادف می نماید، نیمه بالایی بدن و بخصوص سر عابر با کاپوت ماشین برخورد نموده و وجود اجسام سخت و برآمده بر روی این قسمت امکان افزایش جراحات وارده برای عابر را به وجود می آورند.

ایران خودرو محل عبور هوا را به مانند محصول رانا به صورت شبکه ای بر روی حصیری زیر شیشه جلو قرار داده است.

نسخه تازه پژو 207i چه تغییراتی نموده است؟

پژو 207i تازه در بخش پیشرانه به موتور TU5 Plus ایران خودرو مجهز شده است، این پیشرانه قادر به فراوری 113 اسب بخار (HP) و بیشینه گشتاور 144 نیوتن متر است. نیروی فراوریی به وسیله موتور به وسیله یک گیربکس 6 سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می گردد. البته این نسخه از خودرو با گیربکس دستی 6 سرعته نیز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه اتوماتیک این خودرو دارای دو حالت رانندگی معمولی و برفی خواهد بود.

در بخش امکانات ایمنی و رفاهی پژو 207 تازه به مواردی نظیر 2 عدد ایربگ، سیستم کنترل و پایداری، سامانه کمکی آغاز حرکت در سربالایی، سقف پارانوما، پوزیشن لامپ، کروز کنترل، رینگ های آلمینیومی، مانیتور، اپل کارپلی (کارپلی قابلیت تازه شرکت اپل است که مانیتور یا رادیو خودرو را به یک صفحه نمایش خارجی ارتباط می دهد. بعلاوه به وسیله آن می توانید گوشی آیفون خود را کنترل کنید) و اندروید اتو (یکی از قابلیت های تازه اندروید است که به شما این امکان را می دهد که به وسیله مانیتور خودرو گوشی خود را کنترل کنید)، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، دی لایت، تهویه اتوماتیک، مانیتور و… مجهز شده است. بعلاوه قرار است برا اساس استانداردهای تازه 85 گانه سنسور نور و باران به همراه دنده های پشت فرمان به نسخه فول آپشن این خودرو اضافه شوند.

منبع: فرارو

به "نسخه تازه پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه تازه پژو 207i به نمایشگاه خودروی مشهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید