بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران: پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باید به اراک سفر کند و برابر آلومینیوم به میدان برود. این بازی دومین بازی خارج از خانه پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فصل جاری محسوب می گردد. در اولین ملاقات خارج از خانه، پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک فولاد را شکست داد.

بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس

در آن بازی، یحیی با مهدی عبدی در خط حمله آغاز کرد و از امید عالیشاه در کنارش استفاده کرد. یعنی اینکه یحیی قید استفاده همزمان از دو مهاجم کلاسیک را زد. با این حال، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل در ادامه بازی به میدان آمده و هر دو هم پیروز به گلزنی شدند. در بازی با نساجی، اما یحیی از همان ابتدا کار را با زوج عبدی - آل کثیر در خط حمله آغاز کرد و پیروز شد بازی را با دبل مهدی عبدی، 2 بر صفر ببرد. البته که عیسی آل کثیر هم در این بازی پیروز به گلزنی شد، ولی در موقعیتی بحث برانگیز، گلش به علت اعلام آفساید مردود شد.

حالا با احتساب این دو بازی به نظر می رسد یحیی گل محمدی فرمول خط حمله پرسپولیس را یافته و از این به بعد قرار است با زوج عبدی - آل کثیر در دیگر ملاقات ها به میدان برود. او البته می تواند در زمان های مورد احتیاج ازحامد پاکدل که نشان داده اشتیاق زیادی برای گلزنی دارد هم استفاده کند. به این ترتیب، پرسپولیس در اراک هم زوج عبدی - آل کثیر را از همان ابتدا در ترکیب خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید