برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ 15 رم ریدر عالی و محبوببرترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان

به گزارش وبلاگ پیوست، در این مطلب به معرفی 15 مدل از برترین رم ریدر های بازار با قیمت زیر 100 هزار تومان می پردازیم که علی رغم بهره مندی از قیمت مناسب، کارایی بسیار خوبی هم دارند و توانسته اند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند.

برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ 15 رم ریدر عالی و محبوببرترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان

برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان

1. کارت خوان مدل DR15001

کارت خوان مدل DR15001 یکی از ارزان ترین و برترین رم ریدرهای بازار به شمار میرود که فقط 8 گرم وزن دارد و می توان آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کرد. با قرار دادن کارت حافظه درون این محصول می توانید به اطلاعات موجود در آن روی هر سیستمی که امکان خواندن کارت خوان دارد دسترسی پیدا کنید. این محصول از کارت های حافظه از نوع MicroSD پشتیبانی می نماید و به خاطر قیمت پایینی که دارد، فوق العاده ارزان و ایدئال است.

2. رم ریدر مدل چراغ دار کد G501

محصول بعدی که قصد معرفی آن را داریم، یک رم ریدر مدل چراغ دار است که وقتی رم را درون آن قرار داده و به سیستم متصل می کنید، نور آن روشن می گردد تا شما را از شرایط سالم بودن محصول مطلع کند. این رم ریدر ساده قیمت بسیار کمی هم دارد و در میان محصولاتی که کمتر از 100 هزار تومان قیمت دارند، یک کارت ریدر عالی محسوب می گردد. g501 یک رم ریدر تک کاره محسوب می گردد و از خروجی USB 2.0 بهره می برد تا بتوانید به راحتی آن را به سیستم های مختلف متصل کنید. این رم ریدر فقط یک ورودی دارد و از کارت های MicroSD پشتیبانی می نماید. وزن آن هم فقط به 7 گرم می رسد. گفتنی است شرکت سازنده یک حفره هم روی بدنه این کارت ریدر در نظر گرفته تا بدین ترتیب کاربر بتواند بندی را جهت جلوگیری از گم شدن به آن متصل کند.

3. کارت خوان مدل DATA PRO MAX 1

اگر در پی خرید برترین رم ریدر با قیمت فقط 30 هزار تومان هستید، می توانید روی دیتا پرو مکس 1 حساب ویژه ای باز کنید. محصولی با فقط 10 گرم وزن و 1 ورودی که از کارت حافظه های MicroSD پشتیبانی می نماید و به شما اجازه می دهد به اطلاعاتی نظیر عکس، فیلم یا هر چیز دیگری در کامپیوتر، لپ تاپ و… دسترسی داشته باشید. از آن جایی هم که این رم ریدر به وسیله USB-A به سیستم های مختلف متصل می گردد، از طیف وسیعی از دستگاه ها هم پشتیبانی خواهد نمود. این رم ریدر بسیار کوچک بوده و ظاهر مجذوب کنندهی هم دارد. توجه داشته باشید نوع USB به کار رفته در آن USB 2.0 است.

4. رم ریدر مدل All In One

رم ریدر مدل All In One درست مثل محصول شماره 3 است با این تفاوت که در 5 رنگ مختلف در دسترس واقع شده است و اندکی هم بزرگ تر است. بعلاوه وزن آن هن 4 گرم بیشتر بوده و به 14 گرم می رسد. این رم ریدر بسیار کوچک 14 گرم وزن دارد اما با این حال از 5 ورودی بهره می برد و می توانید کارت هایی نظیر SD MMC ،RS-MMC ،MINI SD ،T-FLASH ،MS/MS PRO ،MS Duo/MS Pro Duo و M2 پشتیبانی می نماید. بدین ترتیب شما با پرداخت مبلغی بسیار پایین به محصولی دسترسی خواهید داشت که می تواند طیف وسیعی از احتیاجهای شما را رفع کند. از جمله قابلیت های خوب این محصول می توان به درپوش محافظ اشاره نمود که یاری می نماید گرد و غبار به درون آن نفوذ نکند. بعلاوه قابلیت اتصال بند هم دارد تا بدین ترتیب رم ریدر گم نگردد. این محصول یکی از برترین رم ریدرهای بازار در بازه قیمتی یادشده محسوب می گردد.

5. کارت خوان ارلدام مدل ET-OT26

کارت خوان ارلدام مدل ET-OT26 یک رم ریدر فوق العاده کوچک با درپوش محافظ است که باعث می گردد دستگاه از ورود گرد و غبار در امان باشد و آسیبی از این جهت به آن وارد نگردد. با استفاده از رم ریدر Earldom ET-OT26 دیگر حتی کمتر احتیاجی به فلش مموری پیدا می کنید و می توانید از این وسیله به عنوان فلش نیز بهره ببرید. ایرلدوم زمانی بیشترین کاربرد خود را نشان می دهد که بخواهید اطلاعات درون کارت حافظه موبایل خود را بدون اینکه بخواهید با کابل به سیستم مورد نظر خود اعم از کامپیوتر و… منتقل کنید. هم کانکتور USB و هم پورت رم در این محصول دارای درگاه هستند؛ پورت رم درگاهی دارد که به صورتی طراحی شده که انگار قفل می گردد و شما باید برای باز کردن آن، درب را بچرخانید و سپس از آن بهره ببرید. این محصول 7 گرم وزن دارد و از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می نماید.

6. رم ریدر مچر مدل AS-MR121

رم ریدر مچر مدل AS-MR121 یکی از برترین رم ریدر های بازار با قیمت کمتر از 100 هزار تومان است که به شما اجازه می دهد خاطرات شیرین زندگی خود را که درون کارت حافظه گوشی ذخیره شده اند به کامپیوتر یا لپ تاپ خود انتقال دهید. این رم ریدر تک کاره فقط یک ورودی دارد و می توانید کارت حافظه از نوع MicroSD را درون آن قرار دهید. بعلاوه نوع USB به کار رفته در آن هم USB 2.0 است. لاز به ذکر است این کارت ریدر از درپوش هم بهره می برد تا آسیبی در صورت وجود گرد و غبار یا رطوبت آن را تهدید نکند. وزن این رم ریدر به 20 گرم می رسد.

7. کارت خوان مچر مدل AS-MR122

کارت خوان مچر مدل AS-MR122 یک کارت خوان بسیار کوچک و در واقع شبیه به فلش است که می توانید آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نموده و به سادگی اطلاعات خود را به آن ها انتقال دهید. این کارت خوان یک ورودی MicroSD دارد و در واقع تک کاره محسوب می گردد و می توانید یک کارت حافظه را درون آن قرار دهید و به سیستم متصل کنید. این رم ریدر یک درپوش محافظ هم دارد تا بدین ترتیب از خطراتی نظیر گرد و غبار و رطوبت در امان باشد.

8. رم ریدر سایوتیم مدل SY-T95

یکی از کوچک ترین رم ریدرهای این فهرست سیبوتیم مدل SY-T95 است. محصولی به میزان یک بند انگشت که از رابط USB 2.0 بهره برده و به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می گردد. رم ریدر تک کاره Siyoteam مدلSY-T95، از محافظ اطراف پلاستیکی مقاوم بهره می برد و جنس بند نگهدارنده آن نیز از جنس پلاستیک است تا بدین ترتیب در برابر صدمات احتمالی آسیب پذیر نباشد. از طرفی به خاطر وزن بسیار پایینی هم که این محصول دارد، در حالت عادی هم صدماتی نظیر افتادن به آن آسیبی وارد نمی نمایند. رم ریدر سییوتیم یک رم ریدر تک کاره است که فقط قابلیت خواندن مموری های Micro را دارد. نحوه کار به اینگونه است که مموری را بالای قسمت USB مموری ریدر قرار می دهید و به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل می کنید. به همین ترتیب به راحتی می توانید فایل یا هر چیز دیگری را به مموری اضافه و یا حذف کنید. این کارت خوان 10 گرم وزن دارد و بسیار سبک محسوب می گردد.

9. کارت خوان ارلدام مدل ET-OT27

کارت خوان ارلدام مدل ET-OT27 یک کارت خوان 10 گرمی و بسیار سبک است که ابعاد بسیار کوچکی داشته و قابلیت خواندن MicroSD را دارد. از طرفی یک ورودی دارد و در نتیجه یک رم ریدر تک کاره محسوب می گردد و می تواند یاری کند به راحتی اطلاعات خود را از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر منتقل کنید. این رم ریدر تک کاره یک درب محافظ هم دارد که به لطف آن می توانید از محصول در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید.

10. کارت ریدر ارلدام مدل ET-OT25

این رم ریدر یکی از سنگین ترین رم ریدرهای موجود در این فهرست محسوب می شوند که 25 گرم وزن دارد و از کارت حافظه MicroSD هم پشتیبانی می نماید که یعنی می توانید اطلاعات بیشتر دستگاه های خود را به راحتی به وسیله آن به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. این رم ریدر 1 ورودی دارد و در واقع تک کاره محسوب می گردد اما کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد و خیالتان را از بابت داشتن یک محصول باکیفیت آسوده می نماید. نوع USB به کار رفته در این محصول از نوع USB 2.0 بوده و از یک حفره و درپوش هم بهره می برد: حفره برای اتصال بند نگهدارنده و درپوش هم برای اینکه دیگر خبری از خرابی از بابت ورود گرد و غبار به درون USB نباشد.

11. کارت خوان سایوتیم مدل SY-630

کارت خوان سایوتیم مدل SY-630 یک رم ریدر 40 گرمی سنگین محسوب می گردد که از رابط USB 2.0 بهره برده و ظاهر بسیار شیک و زیبایی هم دارد. البته شرکت سازنده به برترین شکل ممکن از این وزن زیاد استفاده نموده و 5 ورودی درون آن تعبیه نموده است تا کاربران بتوانند به راحتی انواع و اقسام کارت های حافظه را به آن متصل نموده و اطلاعات مورد احتیاج خود را به کامپیوتر یا هر سیستمی که از رابط USB 2.0 پشتیبانی می نماید ارسال کنید. با پشتیبانی این دستگاه از انواع مختلف کارت حافظه نظیر SD MMC ،RS-MMC ،MINI SD ،T-FLASH ،MS/MS PRO ،MS Duo/MS Pro Duo و M2 پشتیبانی می نماید و یک نشانگر LED هم دارد که می توانید با استفاده از آن از متصل بودن رم ریدر به دستگاه مقصد مطمئن شوید. این دستگاه نمونه پیشرفته تر محصول شماره 8 است.

12. کارت ریدر مدل AIO

این کارت ریدر فقط 8 گرم وزن دارد و محصول فوق العاده سبک و جمع و جوری به شمار میرود. این محصول از رابط USB 2.0 بهره می برد و در نتیجه می توانید آن را به هر سیستمی که از این رابط پشتیبانی می نماید متصل کنید. نکته مثبت دیگر در رابطه با این رم ریدر این است که از 4 ورودی بهره می برد؛ اینی یعنی از 4 کارت حافظه مجزا پشتیبانی می نماید که از جمله این موارد می توان به M2، کارت MS، کارت SD و MicroSD اشاره نمود. با این قابلیت ها، شما عملا می توانید اطلاعات موجود درون بسیاری از دستگاه ها را به درون سیستم خود منتقل کنید.

13. کارت خوان هارمن مدل Type-C10

کارت خوان هارمن مدل Type-C10 یکی از پرفروش ترین و برترین رم ریدر های موجود در بازار محسوب می گردد که در وبلاگ پیوست هم هواداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران از آن رضایت دارند. اما آنچه که این محصول را از سایر محصولات این فهرست متمایز می نماید رابط USB-C آن است که باعث می گردد شما بتوانید اطلاعات موجود درون یا کارت حافظه را حتی از یک گوشی به گوشی دیگر هم منتقل کنید. یعنی این محصول یک رم ریدر گوشی محسوب و یک رم ریدر همه کاره محسوب می گردد. سوا از این موضوع، شما نه تنها گوشی بلکه حتی می توانید اطلاعات را به دستگاه های دیگری نظیر تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، اولترا بوک و هر دستگاه دیگری که از ورودی Type-C پشتیبانی می نماید منتقل کنید. بعلاوه از مزیت های دیگر این محصول می توان به پشتیبانی آن از کارت حافظه هایی تا 1 ترابایت اشاره نمود. بدین ترتیب شما می توانید حجم زیادی از اطلاعات خود را به راحتی بین گوشی و هر دستگاه دیگری جابجا کنید. این کارت خوان به شرط اینکه از یک کارت حافظه اصلی بهره ببرید. این محصول 1 ورودی دارد که آن هم از نوع MicroSD است و شاید بتوان آن را تنها نقطه ضعف این رم ریدر دانست. از بابت کیفیت بالای این محصول خیالتان آسوده باشد چرا که همراه با بسته بندی آن، لوگوی اصلی آن را هم مشاهده خواهید کرد که روی کالا درج شده است.

14. کارت ریدر هارمن مدل USB-C KEYCHAIN

محصول بعدی باز هم از برند هارمن است؛ یک کارت ریدر فوق العاده محبوب و باکیفیت که می توان آن را از جمله برترین رم ریدر های بازار به حساب آورد. مزیت این کارت خوان نسبت به مدل های دیگر محافظ فلزی روی آن است که هم می تواند مانع از آسیب به مموری کارت گردد و هم می تواند از پورت کارت خوان محافظت کند. این کارت خوان هم از رابط USB-C بهره می برد و در نتیجه با گوشی، تبلت، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری سازگاری دارد و می توانید اطلاعات خود را بدون هیچ مسئله ای بین این دستگاه ها انتقال دهید. این محصول هم از کارت حافظه های MicroSD با ظرفیت حدبیشتر 1 ترابایت پشتیبانی می نماید و سرعت بسیار بالایی هم دارد.

15. رم ریدر هارمن مدل MICRO DRIVE KW160

رم ریدر هارمن مدل میکرو درایو KW160 یک کارت خوان فوق العاده باکیفیت با قیمت فوق العاده و سرعت انتقال فایل بالا است که از کارت های حافظه MicroSD تا 2 ترابایت پشتیبانی می نماید. در نتیجه باید آن را مدل پیشرفته تر دو محصول بالا دانست. این کارت خوان از پلاستیک فشرده ABS و به رنگ مشکی با لوگوی هارمن روی بدنه ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. این کارت خوان یک ورودی دارد و از کارت حافظه MicroSD هم پشتیبانی می نماید؛ پشتیبانی از فقط یک نوع کارت شاید تنها ضعف این محصول باشد اما هارمن آنقدر این کارت خوان را مجهز و مجذوب کننده فراوری نموده که هم قیمت مناسبی دارد و هم می تواند احتیاج شما را به برترین شکل ممکن رفع کند. این محصول از رابط USB-A بهره می برد و این یعنی برخلاف دو مدل بالا نمی توانید آن را به گوشی ها یا تبلت های دیگر متصل کنید بلکه فقط باید اطلاعات را به وسیله آن به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال کنید.

برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ سخن پایانی

در این مطلب برترین رم ریدر های بازار با قیمت زیر 100 هزار تومان را به شما معرفی کردیم. محصولاتی که اگرچه قیمت پایینی دارند اما می توانند احتیاج شما را برآورده نمایند. البته مدل های گران تر هم در فروشگاه موجود هستند که می توانید با کلیک روی لینک زیر به صفحه رم ریدرها در وبلاگ پیوست دسترسی داشته باشید و مدل مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای اینکه کارت خوان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و به سرت اطلاعات را انتقال دهد ضروری است کارت های سریع و اوریجینال درون آن قرار دهید که می توانید با مراجعه به مطلب 15 کارت حافظه میکرو SD پرفروش؛ مناسب گوشی و دوربین، برترین و محبوب ترین مدل ها را انتخاب کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ 15 رم ریدر عالی و محبوببرترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ 15 رم ریدر عالی و محبوببرترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید