به شکایات مردم سه ساعته رسیدگی می گردد
به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس نظارت وبازرسی اتاق اصناف ایران گفت:برای رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی بازرسی ها هوشمند و حضور در محل شکایت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وبلاگ پیوست همدان- بهنام نیک منش در جمع مدیران نظارت و بازرسی اتاق های اصناف شهرستان های استان همدان گفت:هوشمند سازی بازرسی های رسیدگی به شکایت مردمی و نتیجه رسیدگی در بازه زمانی سه ساعت انجام و فرد شکایت نماینده هم از نتیجه رسیدگی به صورت یپامکی آگاه خواهد شد.
او گفت: پلمب واحد صنفی آخرین مرحله نظارتی باید باشد و راهنمایی وحرکت به سمت قانون مندی در واحد های صنفی نهادینه گردد.
رئیس نظارت و بازرسی اتاق ایران خطاب به بازرسان اتاق اصناف گفت:ما در سطح بازار با مشکل گرانی روبرو هستیم نه گران فروشی بنابراین وظیفه بازرسان اتاق اصناف پیدا کردن منشا گران فروشی در حلقه های قبل از خرده فروشی یعنی مراکز تولیدنماینده و وارد نماینده شرکت ها وانبار ها و مراکز عمده توزیع کالا است.
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان همدان هم گفت: الکترونیکی شدن فرم های بازرسی، مشخص حوزه استحفاظی تخصصی بازرسان، راه اندازی مانیتورینگ بازرسی نخستین بار در استان همدان و رصد کاملا هوشمند شیوه بازرسی از اقدامات اجرا شده برای بازرسی هوشمند از اصناف است.
محمد باقری گفت: مردم با نصب کارافزار (اپلیکیشن) امیران می توانند تخلفات اصناف را در این فضا ارسال نمایند و نتیجه با پیامک برای مردم ارسال خواهد شد.
در این مراسم از مدیران نظارت وبازرسی اتاق اصناف شهرستان های مختلف استان تجلیل شد.
غ
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان