تست راید محصولات نو نیکران موتور

به گزارش وبلاگ پیوست، رویداد تست راید محصولات نو نیکران موتور پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی میثاق آجودانیه برگزار گردید. شرکت نمایندگان در این رویداد توانستند محصولات نو نیکران موتور را رایگان تست نمایند.

تست راید محصولات نو نیکران موتور

در جریان این رویداد نیکران موتور محصولات خود را در اختیار شرکت نمایندگان قرار داد تا بتوانند پیش از خرید موتور از آن استفاده نمایند. این محصولات از سری MBP گروه کی وی است. این گروه، مالک برندهای بنللی و کی وی بوده که محصولات آن، قبلا از طریق شرکت نیکران موتور، به بازار عرضه شده است.

این سه محصول در اختیار شرکت نمایندگان این رویداد قرار داده شد تا بتوانند بر اساس علایق و نیازمندی های خود، موتورسیکلت ها را تست نموده، نظرات خود را اعلام و در نهایت برای خرید محصول مورد نظر، تصمیم گیری نمایند

محصولات تازه نیکران موتور، شامل سه موتورسیکلت با حجم 249سی سی و از کلاس های نکد، ریس و اسکرمبلر بوده که فروش آنها از تاریخ 22 اردیبهشت امسال از طریق وب سایت تازه نیکران موتور به آدرس (nikrun.com) شروع شده است. MBP K249R، MBP K249N و MBP K249NR سه محصول تازهی بودند که نیکران موتور آنها را به بازار عرضه نموده است:

MBP K249R

این محصول از کلاس ریس است و انجین آن، 249 سی سی، 4 زمانه، تک سیلندر، چهار سوپاپ و EFI است که حداکثر قدرت 5/21 کیلووات در 9750 دو در دقیقه و حداکثر گشتاور 22.5 نیوتن متر در 7250 دور بر دقیقه را ارائه می دهد. سیستم خنک نماینده K249R ، از نوع آب خنک بوده و روغن کاری آن از نوع پاشش پرفشار روغن است. یکی از مهم ترین ویژگی های K249R، تک محور بودن دو شاخ عقب آن است.

MBP K249N

K249N یک موتور نکد است. K249N یک انجین 249 سی سی دارد که حداکثر قدرتی معادل 5/20 کیلووات در 9750 دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری معادل 22 نیوتن متر در 7500 دور در دقیقه فراوری می نماید. این انجین، از نوع تک سیلندر، چهار زمانه و 4 سوپاپ است. گیربکس این موتور نیز، 6 سرعته و کلاچ آن از نوع چندصفحه ای مرطوب و لغزنده است.

MBP K249NR

این موتورسیکلت از کلاس اسکرمبلر است. انجین آن، 249 سی سی، تک سیلندر، چهارزمانه و چهار سوپاپ است. حداکثر قدرت آن،5/20 کیلووات در 9750 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 22 نیوتن متر در 7500 دور بر دقیقه است. سیستم سوخت آن از نوع انژکتور برقی(EFI) بوده و از طریق رایانه مرکزی (ECU) کنترل می گردد.

نیکران نماینده رسمی MBP در ایران

لازم به ذکر است MBP در سال 2022 از طریق برند کی وی تاسیس شد و نیکران موتور، به عنوان نماینده رسمی برند کی وی در ایران فعالیت می نماید. MBP، مخفف کلماتی است که سیاست و خط مشی کی وی را نشان می دهند. MOTO در زبان ایتالیایی به معنای موتورسیکلت است و M از حرف اول آن الهام گرفته شده چرا که تمام پروژه های گروه کی وی، حول محور MOTO و نوآوری در حوزه موتورسیکلت ها است.

نیکران موتور، به عنوان نماینده رسمی برند کی وی در ایران، همیشه در کوشش بوده است تا برترین محصولات این برند را به کشور وارد نموده و تا کنون توانسته طرفداران و طرفداران خاص خود را پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تست راید محصولات نو نیکران موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست راید محصولات نو نیکران موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید