تشدید نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی

به گزارش وبلاگ پیوست، بنا به اعلام ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با آغاز اعزام اکیپ های بازرسی به سراسر کشور، نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی تشدید می شود که با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

تشدید نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی

در اطلاعیه ای ویژه نوروز 95 با موضوع نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

در راستای احقاق حقوق هموطنان عزیز و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می کنند، علاوه بر نظارت های معمول، به تشدید کنترل ها در قالب اعزام تیم های نظارتی محسوس و نامحسوس اقدام کرده است.

اکیپ های بازرسی در قالب تیم های ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات بویژه تورهای مسافرتی و کنترل کیفیت خدمات و قیمت های آن ها اعزام شده اند که با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

ستاد مرکزی از هموطنان عزیز تقاضا دارد ضمن بررسی مقاصد سفر، تنوع قیمت ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند، تور خریداری کرده و دقت داشته باشند جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.

شماره تلفن های 66582230 و 66582231 در اختیار مسافران و گردشگران برای دریافت نظرات، پیشنهادات، نقدها و شکایات احتمالی واقع شده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "تشدید نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید