تهرانگردی رایگان شد

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران: مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: تور های رایگان گردشگری از 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد و در عید نوروز هم شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

تهرانگردی رایگان شد

به گزارش آنا، محمد حسین حجازی در نشست خبری خود به مناسبت دهه فجر گفت: تور های رایگان گردشگری را د ایام دهه فجر برای ساکنان منطقه ها محروم برگزار می کنیم و قصد داریم منطقه ها مختلف تهران را به این دسته از مردم نشان دهیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اضافه کرد: بخشی از فعالیت های ما در فضای مجازی انجام می گردد که نام آن مجموعه بانو است و در خارج از کشور هم منعکس می گردد، این طرح بین المللی در یک موزیک ویدیو انگلیسی به نمایش داده می گردد.

حجاری در مورد برنامه های تدارک دیده شده در قالب زمستان داغ هم گفت: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی و صنایع دستی و تمامی دستاورد های مردمی در قالب زمستان داغ ارائه خواهد شد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بعلاوه به فعالیت بازار پروانه در خیابان هنر در مجموعه اراضی عباس آباد اشاره نمود و گفت: حدود 4 سال قبل بازار پروانه به این مجموعه انتقال پیدا کرد تا میزبان اساتید و افراد خلاق در حوزه کار های دستی باشیم و باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

حجازی اضافه کرد: اجرای موسیقی میدانی، موسیقی سنتی، بازی های تعاملی و خانوادگی در رینگ آب وآتش، بازی های عروسکی، اجرای کنسرت خیابانی اقوام، برگزاری برنامه ویژه آتش بازی و نورافشانی هم زمان با شب 22 بهمن از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در ادامه در مورد هزینه بلیت مجموعه نو اقیانوس پارک در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد گفت: بلیت این مجموعه 120 هزار تومان و البته تخفیف 50 درصدی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

محمدحسین حجازی اضافه کرد: بعلاوه در مورد احداث بزرگ ترین پارکینگ در مرکز قرار است پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 3 هزار خودرو در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد احداث گردد که تا اواسط سال 1402 بخش عمده آن و تا اوایل سال 1403 این مجموعه تکمیل خواهد شد.

او در سرانجام گفت: باغ نمایش در اراضی عباس آباد، خانه موسیقی و خانه خلاق از طرح هایی است که در دستور کار قرار گرفته است و به زودی در مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد به بهره برداری می رسد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تهرانگردی رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانگردی رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید