تور اروپا پاییز و زمستان 1402

به گزارش وبلاگ پیوست، تور اروپا پاییز و زمستان 1402 یکی از تورهای به یادمانی و خاطره انگیز برای شما خواهد بود، چون بسیار متنوع و منحصربه فرد است.

تور اروپا پاییز و زمستان 1402

شاید شما دوستان عزیز بخواهید در فصل زیبای پاییز و زمستان 1402 یک سفر خارجی داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به اروپا مسافرت کنید و از جاهای دیدنی و لذت بخش آن استفاده کنید. سفر به اروپا در پاییز یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید در طول عمر خود بگیرید. در تور پاییز و زمستان در اروپا به معنای واقعی کلمه، هزاران جاذبه شگفت انگیز وجود دارد. بدون شک این فصل ها بهترین زمان سفر به اروپا هستند. امروزه گردشگران و جهانگرد های زیادی در این فصل به اروپا سفر و پاییز زیبا را در اروپا مشاهده می کنند.

لازم به ذکر است بدانید که در فصل پاییز و زمستان از جمعیت کاسته می شود و خورشید تابستان هنوز باقیست، اما کمی خنک تر از تابستان است. نرخ سفرها و قیمت ها کاهش چشمگیری دارد و شما در این فصل ها فرصت زیادی برای تفریح و گردش در طبیعت دارید و می توانید برگ های رنگارنگ پاییزی را مشاهده کنید و در کوچه ها و خیابان های پر از برگ قدم بزنید و لذت ببرید.

آب و هوای اروپا در پاییز و زمستان

آب و هوای اروپا در پاییز و زمستان برای تفریح و گردش بسیار مناسب است چون گرمای تابستان رو به اتمام است و هوا کمی خنک تر می شود، به همین علت این فصل ها مناسب ترین فصل ها برای تور اروپا هستند. البته این نکته را اضافه کنیم که هر فصل سختی های خود را دارد و همچنین زیبایی های خود را نشان می دهد، یعنی همانطور که ممکن است سرمای زیاد آزاردهنده باشد گرمای زیاد نیز باعث اذیت افراد در مسافرت می شود.

تمام افرادی که در فصل گرما به سفر می روند، تلاش می کنند که حوالی ظهر تا غروب آفتاب را در هتل بمانند و از گرمای بیش از حد هوا گلایه دارند. به همین علت بعضی از افراد ترجیح می دهند در فصل های پاییز و زمستان به سفر بروند و از جاذبه های گردشگری اروپا لذت ببرند. شما می توانید با داشتن لباس های گرم و مناسب از هر لحظه از سفر خود در این فصل ها لذت ببرید. در فصل پاییز و زمستان شما لحظاتی را تجربه می کنید که شاید کمتر کسی آنها را احساس کرده باشد.

هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد، پس از این تصور که فقط در بهار و تابستان می توانید از زیبایی های اروپا لذت ببرید را فراموش کنید.

بنابراین آب و هوا در پاییز و زمستان برای سفر با تور اروپا بسیار مناسب و خنک است و شما می توانید از هتل های گرم و لوکس این کشورها بهره مند شوید. شما دوستان عزیز در این فصل ها می توانید از نوشیدنی های داغ بیشتر استفاده و با صرف غذاهای داغ با سرمای هوا نیز مقابله کنید.

شرایط اخذ ویزا شینگن اروپا

روش اخذ ویزا شینگن اروپا به این صورت است که باید در مرحله اول گردش حساب بالایی داشته باشید، یعنی متقاضیان برای درخواست ویزای شینگن اروپا باید گردش حساب مالی 6 ماه آخر حساب بانکی خود را به سفارت ارائه دهند. افسران ویزا میانگین مبالغ ورودی و خروجی شما را در شش ماه اخیر محاسبه و سپس طبق آن برای اعطا و یا عدم اعطای ویزا تصمیم گیری می کنند.

تعیین هدف سفر از شرایط دیگر اخذ ویزای شینگن اروپا است، یعنی با این کار به افسر پرونده کمک خواهید کرد تا راحت تر برای دریافت ویزا تصمیم گیری کند. اگر با هدف گردشگری می خواهید به منطقه شینگن اروپا بروید، باید برنامه سفری شامل جزئیات بازدید از کشور مورد نظر به مدارک خود اضافه کنید.

تمکن مالی مناسب نیز از شرایط دیگر اخذ ویزای شینگن اروپا است. تمکن مالی به متقاضی افسران ویزا ثابت می کند که در پرداخت هزینه های اقامت و خرج های روزانه خود با مشکل روبرو نخواهید بود و در پرداخت این هزینه ها از شخص دیگری کمک نخواهید گرفت.

بهترین کشور های اروپایی برای سفر

اروپا دارای مکان های تاریخی و باورنکردنی، چشم انداز ها مهم فرهنگی و چشم انداز ها زیبا و نقطه ای زیبا در جهان است. از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر، هلند است که مکانی پیشرفته و آزاد است و مسافرت کردن در اطراف آن هم بسیار آسان و راحت است. لهستان، پرتغال، رومانی، کرواسی، آلمان، روسیه، انگلستان، اتریش، فرانسه، سوئیس، اسپانیا، نروژ، ایتالیا و یونان از بهترین کشورهای اروپایی هستند که امروزه افراد زیادی برای گردش و تفریح آنها را انتخاب می کنند و هر کدام از این کشورها دارای ویژگی های خاصی هستند و قانون های خاصی دارند و شما می توانید از مکان های زیبا و مجذوب کننده این کشورها استفاده کنید و خاطره شیرین و به یادماندنی برای خود به ارمغان بیاورید. مسافران زیادی در قالب تورهای گردشگری به شهرهای اروپایی سفر می کنند و شما می توانید تور اروپا را در سایت ما جستجو کنید تا شاهد نتایج مختلفی باشید.

هم اکنون سعی داریم دیدنی ترین شهرهای اروپا را به شما معرفی کنیم:

مادرید یک شهر تاریخی است که موسیقی و شور و هیجان و فوتبال در این شهر دیده می شود. مادرید را می توان نمونه کوچک کشور اسپانیا دانست. مادرید یک شهر مجذوب کننده در جهانست که میراث فرهنگی و هنری زیادی دارد.

استانبول از شهرهای دیدنی اروپا است که با وجود تمام مسائل امنیتی که برای استانبول به وجود آمده است، همچنان مسافران، این شهر را بهترین شهر جهانگردی اروپا می دانند. شهر پراگ یک شهر جهانگردی است که خیابان های سنگ فرش و ساختمان های قرون وسطایی، کلیساهای کهن و سالن های تئاتر قرن هجدهم و رودخانه ولتارا با پل های زیبا هر فردی را عاشق پیاده روی در این شهر می کند.

شهر لیسبون، شهر پورتو، شهر کراکوف، شهر سویل، شهر سیه نا، شهر بوداپست، شهر سن سباستین و بسکمک از شهرهای دیگر از شهرهای دیدنی اروپا هستند. اگر قصد سفر در فصل بهار را دارید خالی از لطف نیست سری به تور اروپا نوروز 1402 نیز زده و با شرایط و تخفیفات بهاره آژانس روشنی گشت بیشتر آشنا شوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تور اروپا پاییز و زمستان 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا پاییز و زمستان 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید