توضیحات اپل درباره مشکل اعصاب خردکن آیفون 15

به گزارش وبلاگ پیوست، بدنه تیتانیومی آیفون 15 باعث گرم شدن بیش از حد گوشی نمی گردد و این مشکل ریشه در ایرادات نرم افزاری دارد. اپل خاطرنشان کرد که این ایرادات به زودی رفع خواهند شد.

توضیحات اپل درباره مشکل اعصاب خردکن آیفون 15

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پیوست ، اپل خاطرنشان کرد مسائلی که باعث داغ شدن گوشی های آیفون 15 شده اند را شناسایی نموده است که یکی از آن ها مربوط به سیستم عامل iOS 17 است که با بروزرسانی بعدی رفع می گردد.

در روزهای نخست عرضه آیفون 15 یکی از مسائل شایع این گوشی گرم شدن بیش از حد بود که بعضی کاربران را به شکایت واداشته بود. حالا اپل خاطرنشان کرد که مسائلی در سیستم عامل و بعضی نرم افزارها باعث این مشکل شده اند.

  • پرفروش ترین گوشی موبایل در ژاپن

اپل بروزرسانی های تازه بعضی نرم افزارها چون اینستاگرام، اوبر و بازی آسفالت 9 را یکی از دلایل این گرم شدن مامعمول شناسایی نموده است. البته اینستاگرام در بروزرسانی آخر این مشکل را رفع نموده است.

بروزرسانی آینده iOS نیز مسائل مربوط به گرم شدن دستگاه را رفع خواهد نمود.

اپل بار دیگر تاکید نمود که گرم شدن دستگاه ربطی به طراحی فیزیکی و جنس بدنه آن ندارد. استفاده از تیتانیوم در بدنه آیفون یکی از بزرگترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل های قبل است که به ادعای کمپانی سازنده نه تنها باعث گرم شدن نمی گردد بلکه باعث تبادل بهتر گرما با محیط خواهد شد.

منبع: رویترز

5858

منبع: خبرآنلاین

به "توضیحات اپل درباره مشکل اعصاب خردکن آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات اپل درباره مشکل اعصاب خردکن آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید