هشدار مهم اپل به کاربران آیفون

به گزارش وبلاگ پیوست، ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می دهد تا بدانند که آیا نیازی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار نو iOS 14 خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.

هشدار مهم اپل به کاربران آیفون

به گزارش همشهری آنلاین، اپل به صورت رسمی به کاربران آیفون هشدار داده که گوش دادن موسیقی با صدای بلند می تواند برای همواره به شنوایی آسیب برساند. اگر به گوش دادن موسیقی در آیفون خود علاقمند هستید، فعال کردن یکی از تنظیمات iOS می تواند به محافظت از شنوایی شما یاری کند.

جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.

ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می دهد تا بدانند که آیا احتیاجی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار نو iOS 14 خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.

این غول فناوری در یک پست وبلاگ شرح داد: این ویژگی با ارسال اعلان هایی به کاربران کار می نماید و به شما اطلاع می دهد که آیا صدای گوشی شما به مقدار ای بلند است که به گوشتان آسیب برساند و روی شنوایی تان تاثیر بگذارد یا نه. آیفون، آی پاد تاچ یا اپل واچ شما اکنون می توانند در هنگام استفاده از هدفون زمانی که از 100 درصد محدودیت صدای 7 روزه فراتر رفته اید، به شما هشدار دهند.

این ابزار بعلاوه دفعه بعد که هدفون خود را وصل می کنید به طور اتوماتیک صدای دستگاه شما را کاهش می دهد.

برای فعال کردن این امکان، به آیفون 7 یا نوتر با iOS 14 یا نوتر احتیاج دارید. ابتدا به تنظیمات بروید، سپس روی Sounds & Haptics یا Sounds در مدل های قبلی ضربه بزنید. پس از آن روی Headphone Safety ضربه بزنید و گزینه Reduce Loud Sounds را تغییر دهید.

سپس می توانید نوار لغزنده را بکشید تا صدای بلندی را انتخاب کنید که نمی خواهید صدای هدفون شما از آن بیشتر گردد. آیفون صدای هدفون شما را تجزیه و تحلیل می نماید و صدای بلندتر از سطحی که تنظیم نموده اید را کاهش می دهد.

اپل اعلام نموده که بسته به کشور یا منطقه افراد، اعلان های هدفون ممکن است به طور پیش فرض روشن باشد و در بعضی کشورها یا منطقه ها، ممکن است نتوانید این ویژگی را خاموش کنید.

منبع: فرارو

به "هشدار مهم اپل به کاربران آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهم اپل به کاربران آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید