حمایت اقتصادی از کالاهای دانش بنیان برای اخذ استانداردها

به گزارش وبلاگ پیوست به نقل از پارک علم و فناوری شهید بهشتی، دکتر یاسر نیک پیمان، سرپرست مدیریت امور فناوری و نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی درخصوص فرآیند حمایتی اخذ استاندارد به شرکت های دانش بنیان، گفت: بر اساس تصمیم اخیر، کالاهای دانش بنیانی که به وسیله شرکتهای مستقر در پارک طراحی و ساخته می شوند برای اخذ انواع استانداردها حمایت اقتصادی می شوند.

حمایت اقتصادی از کالاهای دانش بنیان برای اخذ استانداردها

نیک پیمان هدف از ارائه این نوع تسهیلات را حمایت از تجاری سازی محصولات و تسهیل ورود و فروش محصولات در بازارهای ملی و بین المللی مطرح نمود و اضافه کرد: این حمایت ها هم در جهت دریافت تسهیلات و هم حمایت اقتصادی خواهند بود.

وی در خصوص اندازه ظرفیت اخذ استانداردها برای شرکت های دانش بنیان گفت: با توجه به تفاوت در اندازه هزینه ها و فرایند دریافت استانداردها، نیز تفاوت در نوع و توانمندی های شرکت های متقاضی انواع استانداردهای تخصصی و صادراتی، سقف و درصد حمایت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی برای استانداردهای تخصصی و صادراتی خاصی در نظر گرفته شده است.

سرپرست مدیریت امور فناوری و نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: امیدواریم این حمایت، موجب افزایش اعتماد و اقبال سرمایه گذاران و مخاطبان محصولات شرکتهای دانش بنیان شده و به فروش بالاتر و تعامل بهتر شرکتهای مستقر در پارک با بازار یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت اقتصادی از کالاهای دانش بنیان برای اخذ استانداردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی از کالاهای دانش بنیان برای اخذ استانداردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید