دل رحمی مردم به تکدی گری یاری می نماید

به گزارش وبلاگ پیوست، جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و بچه ها کار و خیابانی شهر زرند برگزارشد.

دل رحمی مردم به تکدی گری یاری می نماید

فرماندار زرند در این جلسه به تدبیر سریع دستگاه های مرتبط با جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر پرداخت و گفت: در آنالیز آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های جامعه بحث معتادین متجاهر، بچه ها کار و تکدی گری در تمامی جوامع بشری بعنوان نوعی آسیب شناخته شده است.

او با بیان اینکه دل رحمی و دلسوزی مردم نسبت به متکدیان بر توسعه این معضل دامن زده، اضافه کرد: حضور و مشارکت مردم در جمع آوری آن ها بسیار اثرگذار بوده و تجربه نیز ثابت نموده هر جا مردم در حوزه آسیب های اجتماعی مشارکت داشته اند، بسیار موثر واقع شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز با بیان اینکه سامان دهی متکدیان و بچه ها خیابانی یک وظیفه بین سازمانی است و طبق قانون وظیفه شناسایی این بچه ها با ارگان های مختلفی همانند بهزیستی، نیروی انتظامی و شهرداری است، تاکید نمود: مردم، سازمان های مردم نهاد و به ویژه اصحاب رسانه در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.

او با تاکید بر این که معضل جدی دیگر در شهر حضور اتباع بیگانه جهت تکدی گری است گفت: تکدی گری به وسیله اتباع خارجی قابل قبول نیست و با اصول و قوانین ما سازگاری ندارد و به واسطه این جرم ممکن است از کشور طرد شوند.

محمد ایزدی با بیان اینکه در خصوص بچه ها کار و خیابان، جامعه باید از حس ترحم فاصله بگیرد و فقط ظاهر را نبیند، گفت: از مردم تقاضا داریم تا ضمن احترام به شانیت بچه ها کار حتما با رعایت اخلاق به این موضوع توجه نمایند هر اندازه یاری شما به آن ها منجر به افزایش بچه ها کار خواهد شد.

وبلاگ پیوست کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دل رحمی مردم به تکدی گری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل رحمی مردم به تکدی گری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید