دنگ سفر؛ اپلیکیشنی برای مدیریت هزینه ها

به گزارش وبلاگ پیوست، هر کسی دنگ خودش را بدهد. این جمله ای است که در سفر بارها گفتیم و شنیده ایم. یک نفر می گردد مادرخرج و هزینه ها را مدیریت می نماید، دست آخر هر کسی دنگ خودش را به او می دهد. اما مادر خرج بودن هم دردسرهای خودش را دارد، دائم باید کاغذ و قلم به دست مشغول محاسبه باشید و در نهایت هم جوابگوی کم و زیاد آمدن سهم هر کسی شوید. ما برای آسان شدن کارتان اپلیکیشن دنگ سفر را بپیشنهاد می کنیم.

دنگ سفر؛ اپلیکیشنی برای مدیریت هزینه ها

رفتن به سفرهای دسته جمعی یک اتفاق لذت خش است که خاطره های فراموش نشدنی برایمان به جا می گذارد. اما یکی از چالش هایی که در این نوع سفر کردن به همراه ماست، مدیریت هزینه ها و رعایت تساوی بین همه همسفرهای گروه است. شیوه های مختلفی برای کنترل مخارج وجود دارد. یک راه ساده، دقیق و بدون دغدغه استفاده از اپلیکیشن دنگ سفر است.

در این اپلیکیشن شما می تونید یک پرونده برای سفر دسته جمعی تان باز کنید و با وارد کردن هزینه هایی که هر نفر به نام خودش پرداخت نموده است، آمار همه مخارج رو در هر لحظه داشته باشید. این اپلیکیشن همواره در تلفن همراهتان خواهد بود و دیگر لازم نیست از کاغذ، قلم و ماشین حساب بهره ببرید و دائم از این و آن سوال کنید.

بعد از اینکه اسامی همسفرها و بعد هزینه ها را وارد کردید، این اپلیکیشن همه محاسبات را برای شما انجام می دهد و رکوردی از مخارج سفر در حافظه برنامه به جا می ماند. در آخر سفر، خود برنامه دنگ ها را بین افراد تقسیم می نماید و چیزی که به شما ارائه می دهد یک مبلغ نهایی برای بدهی، یا طلب هر نفر است. با استفاده از این اپلیکیشن مادر خرج هم می تواند در کنار بقیه دوستان از همه لحظه های سفر لذت ببرد و نگران کمی و زیادی سهم هر کسی نگردد.

از ویژگی های دیگر اپلیکیشن دنگ سفر:

  • نصب و استفاده رایگان
  • استفاده برای هر فعالیت گروهی دیگری با حساب و کتاب مشترک
  • امکان نگه داشتن عکس ها و خاطرات سفر
  • محاسبه جداگانه هر واحد پولی
  • امکان تعریف کردن تعداد همراهان (برای مثال زوج ها و یا خانواده ها می توانند تعداد نفراتشان را در یک حساب که به نام سرپرست است وارد نمایند و همه هزینه ها به حساب سرپرست منظور گردد.)
  • امکان تقسیم پول به طور مساوی و یا غیر مساوی
  • ثبت جزئی ترین هزینه های سفر
  • ساختن یک پروفایل برای هر یک از همسفرها با آپلود عکس و ثبت شماره تلفن
  • فرستادن پیامک صورت حساب به هر کدام از همسفرها در انتها سفر
  • امکان بستن هزینه سفر برای فرد جدا شده از گروه

اپلیکیشن خلاقانه دنگ سفر رو از کافه بازار دانلود کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ پیوست

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "دنگ سفر؛ اپلیکیشنی برای مدیریت هزینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنگ سفر؛ اپلیکیشنی برای مدیریت هزینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید