نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای خرید بهترین اسپیکر چمدانی؛ بهترین ها برای تجربه اوج هیجان

استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی میان کاربران بسیار رایج شده و شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی هوشمند نیز، طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متنوع روانه بازار نموده اند که اسپیکرهای چمدانی در این میان بسیار معروف هستند. این...

23 مهر 1402

پوست اندازی کادیلاک و تولد یک خودروی لوکس متفاوت، عکس

گجت نیوز نوشت: کادیلاک به تازگی مدل 2025 فیس لیفت CT5 را به بازار معرفی کرد. این سدان حالا چهره نسبتاً تازه و امکانات تازه مثل نمایشگر عریض 33 اینچی دارد.

25 شهریور 1402

از 20 تا 50 میلیون تومان؛ برترین لپ تاپ های دانشجویی که می توانید بخریدراهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی در بازه 20 تا 50 میلیون تومان

در این مطلب به راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی در بازه 20 تا 50 میلیون تومان می پردازیم؛ لپ تاپ هایی توانمند، قدرتمند و باکیفیت که از پس کارهای سنگین هم به سادگی بر می آیند.

2 شهریور 1402

برترین لپ تاپ های بازار تا 20 میلیون تومان؛ گزینه های برتر دانشجوییراهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون

اگر در پی خرید یک لپ تاپ دانشجویی عالی هستید با ما در راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون همراه باشید تا شما را با 7 مدل کارآمد و محبوب آشنا کنیم.

1 شهریور 1402

هوش مصنوعی تاریخ و خاطرات را هم دستکاری می نماید ، عکس

چند ترفند برای تشخیص جعلی بودن عکس های تاریخی وجود دارد که با بهره گیری از آنها تا حدودی می توان جعلی بودن تصاویر را مشخص کرد.

23 تیر 1402

درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!

زومیت نوشت: فیلیپ شومیکر، مدیر سابق آنالیز برنامه ها در اپ استور، رئیس کنونی این فروشگاه را عامل پیشرفت نکردن آن دانست.

4 تیر 1402

شغلی که در تیررس هوش مصنوعی است!

دیجیاتو نوشت: کارمندان حوزه فناوری با اشاره به این موضوع که دوران طلایی به انتها رسیده است، نسبت به پیشرفت هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده اند.

11 اردیبهشت 1402

آنالیز گلکسی A14 سامسونگ؛ طراحی کاربرپسند با شارژدهی عالی

سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند میان رده و مالی عملکرد بسیار خوبی دارد و گلکسی A13 این شرکت یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران به شمار می رود. غول فناوری کره ای برای ادامه این روند خوب خود در سال 2023، از نسل نو گوشی های هوشمند میان رده...

26 فروردین 1402

موسیقی از ارکان حکمت است

به گزارش خبرنگاران ؛ پانزدهمین شماره ماهنامه آرمان هنر منتشر شد. جلد این شماره به گفت وگوی اختصاصی با کاوه خورابه استاد موسیقی و معاون پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اختصاص پیدا نموده که در قالب این گپ و گفت، خاستگاه و جایگاه موسیقی ایرانی مورد آنالیز...

22 فروردین 1402

مزایا و معایب سفر به جنوب در تابستان

سفر به منطقه ها جنوبی کشور در تعطیلات نوروزی و فصول پرتردد سال ممکن است برای کسانی که بودجه محدودی دارند، مالی و حتی امکان پذیر نباشد، چراکه افزایش قابل توجه هزینه بلیط هواپیما، اقامت و فعالیت های تفریحی در این زمان، ضربه سختی به بودجه سفر می زند.

20 فروردین 1402

نماینده پیشین مجلس : تغییر دستی ساعت به جای تغییر اتوماتیک، باعث بروز مشکل در تنظیمات سامانه ها می گردد

در ایران هم این مشکل پیش آمد و دولت و مجلس دیرهنگام به فکر عدم تغییر ساعت تابستانی و تصویب و اجرایی شدن آن افتادند و مکاتبات رسمی را به موقع انجام ندادند.

18 فروردین 1402

ببینید؛ از گیم پلی پال فینیکس در تکن 8 رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر تازه تکن 8 با موضوع گیم پلی شخصیت پال فینیکس (Paul Phoenix) رونمایی کرده است.

14 فروردین 1402

پنج قابلیت مجذوب کننده iOS که اندروید ندارد

اپل و گوگل سال هاست از یکدیگر کپی برداری می نمایند، اما قابلیت های زیادی در سیستم عامل iOS وجود دارند که هواداران اندروید هم امیدوارند در این سیستم عامل ببینند.

11 فروردین 1402

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد

کندی سرعت ویندوز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما می توانید با چند ترفند ساده به شکل قابل توجهی بر سرعت آن بیفزایید.

20 بهمن 1401

هدیه روز پدر؛ 26 کالای الکترونیک مجذوب کننده که همین الان می توانید بخرید26 کالای الکترونیک مجذوب کننده برای هدیه روز پدر

روز پدر شاید تنها فرصتی باشد برای اینکه با خرید یک هدیه کوچک و ناچیز، به نوعی از زحمات کریمانه و بی منت او قدردانی کنیم. اما معمولا خرید یک هدیه خوب برای پدرها کار سختی است. اما اگر برای خرید هدیه روز پدر با مشکل روبرو شده اید و نمی دانید چه چیزی باید برای...

12 بهمن 1401

آشنایی با مجذوب کننده ترین محصولات نمایشگاه CES 2023

لاس وگاس میزبان نمایشگاه CES 2023، این روز ها حسابی توجه رسانه ها را به خود جلب نموده؛ چرا که در این نمایشگاه ابزار ها و برنامه ها و نوآوری هایی به نمایش گذاشته شده اند که چشم اندازی متفاوت از دنیای آینده را به تصویر می کشند؛ محصولاتی که با طراحی صنعتی...

25 دی 1401

فصل چهارم فورتنایت با مکانیک ها و کاراکترهای تازه شروع شد

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار چند سال اخیر است. این بازی به نوعی معرف سبک بتل رویال (Battle Royale) بوده و باعث محبوبیت این سبک از بازی شد. یکی از ویژگی های فورتنایت رایگان و سرویس آنلاین بودن آن است. به همین علت است که این بازی توانسته برای...

14 آذر 1401

پروازهای مقرون به صرفه قیمت پاییزی در انتظار کانادایی ها

خوشبختانه آن دسته از کانادایی ها که قصد دارند پاییز سال جاری به سفر بروند می توانند پروازهای مقرون به صرفه قیمت به مقصدهای گوناگون را براحتی پیدا نمایند.

9 آبان 1401

امکان اتصال گوشی اندرویدی به ویندوز 11 به وسیله هات اسپات به زودی فراهم می گردد

مایکروسافت به تازگی پیش نمایش ویندوز 11 را برای توسعه دهندگان عرضه نموده که امکان اتصال گوشی اندرویدی به سیستم مبتنی بر این سیستم عامل به وسیله هات اسپات را نشان می دهد.

6 آبان 1401

بسته شدن 2 روزه محور کندوان

محور کندوان در روز های 18 و 19 مهر ماه مقطعی مسدود می گردد.

16 مهر 1401
تعداد: (58)