دوره آموزشی تئاتر شبستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پیوست، محسن اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و کلاس های تابستانی برنامه های مختلفی از سوی کانون های مساجد در حال اجراست.

دوره آموزشی تئاتر شبستان برگزار می گردد

وی با اشاره به اینکه همه قریب به 400 کانون فرهنگی هنری و هنری مساجد میزبان اعضا در برنامه های تابستانی هستند، افزود: کوشش می گردد در این برنامه ها آموزش مهارت های مختلف در دستور کار باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از برگزاری طرح اوقات فراغت مسجد، کانون نشاط در زنجان اطلاع داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجری طرح اوقات فراغت می توانند کلاس های تابستانی خود را به وسیله سامانه بچه های مسجد بارگذاری نمایند.

اسلامی اضافه نمود: از جمله کلاس های تابستانی کانون های مساجد برگزاری دوره آموزشی تئاتر، سرود، شعر و داستان نویسی، نویسندگی و ... است.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تئاتر شبستان هم اطلاع داد و گفت: این دوره ویژه اعضای 14 تا 30ساله کانون های فرهنگی و هنری مساجد در رشته های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار می گردد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به حضور 80 نفر از فعالان هنری کانون های مساجد در این دوره اضافه نمود: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس سید حسین فدایی در رشته نمایشنامه نویسی، حسین عالم بخش در رشته کارگردانی، فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه در رشته بازیگری پسران، آرزو افشار و مریم کاظمی در رشته بازیگری دختران و ساغر لطفی نژاد برگزار می گردد.

اسلامی توضیح داد: این دوره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 تیرماه در مجتمع آموزشی امام صادق(ع) سه راه زنجان برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دوره آموزشی تئاتر شبستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی تئاتر شبستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید