رئیس سابق سیا: ترامپ می داند که روسیه قبلا به او یاری نموده است

به گزارش وبلاگ پیوست، مدیر اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ادعا کرد، دونالد ترامپ نمی تواند حمله سایبری ادعایی روسیه به نهادهای دولتی این کشور را محکوم کند زیرا درک می نماید که روسیه در گذشته به او یاری نموده است.

رئیس سابق سیا: ترامپ می داند که روسیه قبلا به او یاری نموده است

به نقل از ایندیپندنت، جان برنان که بین 2013 و 2017 مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بوده اظهار کرد، اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا درباره روسیه بر خلاف واقعیت هستند و همیشه بوده اند.

برنان گفت، علتش این است که این کشور به یک بار پیروزی او در انتخابات یاری کرد.

برنان در یک برنامه شبکه سی.ان.ان بیان کرد: او از پذیرفتن واقعیت خودداری می نماید. من فکر می کنم چون او روسیه را یک تهدید برای شخص خودش نمی بیند.

وی اضافه نمود: در حقیقت من فکر می کنم او درک می نماید که روسیه به او قبل از انتخابات 2016 و حتی بعد از آن یاری نموده و به همین خاطر است که او در قبال آنها کاری نمی نماید.

برنان در ادامه گفت، ترامپ همیشه در قبال ادعاها درباره اینکه روسیه نسبت به آمریکا تهاجمی عمل نموده مقاومت نموده است.

اخیرا مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت، روسیه به شکل کاملا واضحی در پشت نفوذ امنیتی چند ماهه که اطلاعات حساس در چند نهاد دولتی آمریکا را از ماه ژوئیه به خطر انداخت، قرار داشته است.

روز دوشنبه همچنین ویلیام بار، دادستان کل در حال کناره گیری آمریکا گفت با ارزیابی پامپئو موافق است و مطمئنا به نظر می رسد این عامل روسیه بوده است؛ این ضربه دیگری به ادعاهای ترامپ است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "رئیس سابق سیا: ترامپ می داند که روسیه قبلا به او یاری نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق سیا: ترامپ می داند که روسیه قبلا به او یاری نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید