فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر از سر گرفته شد

به گزارش وبلاگ پیوست، نتفلیکس با رعایت پروتکل های بهداشتی فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر را از سرگرفته است تا فرایند فراوری این مجموعه محبوب بیش از این با وقفه روبرو نشود.

فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر از سر گرفته شد

در بهار سال جاری به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا، فراوری فیلم ها و سریال های بسیاری در سراسر دنیا متوقف شد. اما از ابتدای ماه جاری کمپانی های مختلف فیلم برداری و ساخت آثار خود را از سرگرفتند تا بیش از این متحمل ضرر نشوند؛ زیرا سرویس اشتراکی آنلاینی مانند نتفلیکس اگر به طور مداوم محتوای انحصاری و جالب توجه پخش نکند مخاطبان خود را از دست خواهد داد. به همین خاطر این شرکت فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر را آغاز نموده است تا یک مجموعه محبوب برای انتشار در سال 2021 داشته باشد.

نتفلیکس چندی قبل اعلام نمود فرایند ساخت این مجموعه به طور رسمی از 27 مردادماه دوباره آغاز خواهد شد، اما از ابتدای هفته جاری بازیگران فصل دوم سریال ویچر با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود نشان دادند فیلم برداری این مجموعه حتی زودتر از زمان از پیش مشخص شده از سرگرفته شده است. استیون سرجیک که قرار است همچون فصل نخست، در ادامه سریال ویچر نیز کارگردانی چند قسمت را برعهده داشته باشد، ضمن انتشار تصویری برای اعلام آغاز مجدد فیلم برداری فصل دوم ویچر اعلام نموده است: در حال دستیابی به سیستم ارتباطی جدیدی با وجود کووید 19 هستیم. حالا ارتباط نزدیک میان اعضای پشت صحنه از بین رفته است. ضروری است از مت، لورن، کلی و نتفلیکس تشکر کنم.

  • نگاهی به تیم بازیگری سریال ویچر

لورن اشمیت هیسریچ شورانر مجموعه ویچر در مصاحبه ای با The Warp اعلام نموده است خط داستانی فصل دوم این سریال در قیاس با فصل نخست کمتر گیج نماینده خواهد بود و با وجود استفاده از گذشته نمایی (فلش بک) و آینده نمایی (فلاش فوروارد) داستان سرراست تری را روایت می نماید. فصل اول سریال ویچر به این دلیل که در سه بازه زمانی متفاوت رقم می خورد کمی نامتعارف و گیج نماینده بود، اما در فصل دوم به این خاطر که داستان و شخصیت های اصلی در یک خط زمانی حرکت می نمایند، دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود و امکان استفاده از گذشته نمایی و آینده نمایی نیز به وجود آمده است.

فصل اول ویچر طی ماه نخست انتشارش روی نت فلیکس بیش از 76 میلیون بیننده داشت. رقم فوق العاده ای که آن را به یکی از پربیننده ترین مجموعه های منتشر شده در سال 2019 روی تمام پلتفرم های موجود تبدیل کرد. ویچر داستان شکارچی اژدهایی به اسم گرالت را روایت می نماید که در دنیایی پر از ظلم و تاریکی سعی دارد صندلی خود را پیدا کند. این جنگجوی خوش هیکل اما فقیر، درگیر جنگ بین دو ملت انسانی کینه توز به نام های امپراتوری نیلفگاردین و پادشاهی شمالی می گردد و در این بین او باید از دوستان و نزدیکانش هم محافظت کند.

منبع: DigitalSpy

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید