معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز

به گزارش وبلاگ پیوست، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز | (Austrian Airlines Business class)

امروز می خواهیم تا خدمات پروازی بیزینس کلاس یکی از شرکت های هواپیمایی معروف دنیا و قاره اروپا را مورد آنالیز قرار دهیم که به ایران هم پرواز دارد. پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز (Austrian Airlines Business class) شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز یکی از شرکت های هواپیمایی در سطح دنیا است که بهترین خدمات را در این بخش ارائه می کند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر ابتدا مختصری از تاریخچه این شرکت هواپیمایی بدانید و در ادامه با هم از خدماتی که در پرواز بیزینس کلاس آسترین ایرلاینز ارائه می گردد را آنالیز نماییم.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز

شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز یا هواپیمایی ملی اتریش بزرگ ترین شرکت هواپیمایی کشور اتریش است. این شرکت زیر مجموعه شرکت هواپیمایی مشهور و معتبر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا محسوب می گردد و در حال حاضر به بیش از 130 فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز مستقیم دارد.

این شرکت هواپیمایی در ایران نیز فعال است و پروازهای مستقیمی از وین به مقصد تهران، اصفهان و شیراز انجام می دهد. شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز در سال 1957 با دو شرکت هواپیمایی آستریا ایر و آسترین ایرویز با یکدیگر ادغام شدند و هواپیمایی آسترین ایرلاینز را به وجود آوردند. در سال 2008 دولت اتریش این ایرلاین را در معرض فروش قرار داد، در آخر شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا این شرکت را خریداری کرد و در حال حاضر آسترین ایرلاینز تحت نظارت و سرپرستی لوفت هانزا فعالیت می نماید.

دفتر مرکزی آسترین ایرلاینز در شهر شوخات (Schwechat) اتریش قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی وین قطب اصلی این هواپیمایی به شمار می رود. شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز در حال حاضر 83 فروند هواپیما در اختیار دارد. این هواپیماها بسته به مسافت و نوع مقصد متفاوت هستند. پروازهای آسترین به سه گروه پروازهای طولانی، کوتاه و میانه تقسیم می شوند و ناوگان هوایی در خصوص هرکدام فرق دارد. آسترین ایرلاینز در حال حاضر به 130 فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز مستقیم دارد.

این پروازها به کشورهای مختلف در قاره اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای شمالی و کارائیب انجام می گردد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم آسترین ایرلاینز در ایران نیز فعال است و پروازهای مستقیمی به مقصد تهران، شیراز و اصفهان انجام می دهد.

در سال 2013 کلیه ناوگان پروازهای طولانی مدت آسترین نوسازی شدند. در حال حاضر بوئینگ 777 و بویئنگ 767 با طراحی کابین نو در این نوع پروازها فعالیت می نمایند. جایگاه های انعطاف پذیر شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز امکان سفری راحت و آسوده را برای مسافران فراهم می نماید.

مسافران آسترین ایرلاینز بسته به نوع کلاس پروازی مقدار مشخصی از بار را می توانند با خود حمل نمایند. در صورتی که وزن بار بیشتر از حد مجاز باشد مشمول جریمه اضافه بار خواهید شد. حمل کلیه اقلام و کالاهایی که به جان و مال مسافران و خدمه هواپیما آسیب برساند ممنوع است.

ورود مایعات قابل اشتعال، کپسول آتش نشانی، مواد منفجره و آتش بازی، گازولین، نفت و ..، اسپری های دفاع شخصی، مواد اکسیدنماینده و اکسید شونده، مواد رادیواکتیو، مایعات اسیدی و خورنده مثل سرکه و آبلیمو و … به داخل هواپیما ممنوع است.

ورود مایعات چسبنده مثل عسل، مربا و .. به داخل کابین هواپیما با محدودیت هایی همراه است و می بایست در بسته بندی صحیح قرار داشته باشند و وزنشان کمتر از 100 گرم باشد.

در صورتی که وزن این اقلام بیش از این مقدار باشد به قسمت بار منتقل خواهند شد. بعلاوه محصولات بهداشتی که در تیوب خود قرار دارند، مثل خمیردندان و خمیر ریش تراش، لوازم آرایشی، لوسیون، شامپو، کرم و مانند آن نیز نباید وزنی بیشتر از 100 گرم داشته باشند. مسافران می توانند برای سرگرم شدن از میان بیش از 500 ساعت فیلم، مستند، موسیقی و .. به دلخواه خود انتخاب نمایند و آن ها را در مونیتور 9 اینچ روبروی خود دیدن نمایند.

در تمام پروازها با اسنک و نوشیدنی از مسافران پذیرایی می گردد. در خصوص غذا نیز مسافران می توانند از قبل، از میان طیف متنوع غذاهای آسترین به دلخواه خود انتخاب نمایند. امکان انتخاب انواع غذای رژیمی، گیاهی، دیابتی، بدون گلوتن، غذای مخصوص کودک، بدون کالری و کلسترول و … برای مسافران آسترین وجود دارد، سفارش دهند.

شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز دارای کلاس های پروازی اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس می باشد که ما در ادامه به آنالیز و بیان مشخصات پروازهای بیزینس کلاس آسترن ایرلاینز می پردازیم.

پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز

در پرواز بیزنس کلاس و یا همان پروازهای تجاری آسترین ایرلاینز، مسافران می توانند از مزایای بیشتری از پروازهای قبل از خود بهره مند باشند. این سرویس ها شامل مقدار بار مجاز بیشتر، وزن کیف دستی بیشتر، دسترسی به سالن استراحت بیزنس کلاس و … می گردد.

در پروازهای بیزنس کلاس برای راحتی و رفاه بیشتر مسافران جایگاه ها به صورت یکی در میان فروخته می گردد. بنابراین جایگاه کناری شما همواره خالی خواهد بود.بعلاوه امکان انتخاب غذاهای خاص نیز در این نوع پرواز وجود دارد.

جایگاه های کلاس بیزنسی برای شما محیطی مخصوص برای کار نیز در نظر گرفته است تا با خیال راحت و آرامی بتوانید کارهایتان را در خلال پرواز انجام دهید. جایگاه های مسافران در این پرواز آن قدر امکان انعطاف دارد که به راحتی می توانید آن را به تخت خواب تبدیل کنید.

در کنار جایگاه هر مسافر مانیتور شخصی با امکانات پورت ورودی و خروجی قرار گرفته است و از طریق آن ها مسافران می توانند هرگونه وسیله الکتونیکی خود را اعم از تلفن همراه و یا لپ تاب خود را به آن متصل سازند.

یکی از امکانات دیگر این پرواز که آن را به نوعی متمایز نموده است این است که ضمن تمام این موارد مسافرین این پرواز می توانند که 2 ساک دستی 8 کیلویی در کابین پرواز و 2 چمدان 32 کیلوگرمی را به همراه خود داشته باشند. می توانیم به این نکته در خاتمه اشاره نماییم که دراین کلاس پروازی منویی با غذاهای متنوع در اختیار شما قرار می گیرد.

منبع: الی گشت

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید