ورود غیرحرفه ای ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می برد

به گزارش وبلاگ پیوست، یک خواننده گفت: گروهی از افراد که بدون سابقه حرفه ای و آکادمیک اقدام به خوانندگی می نمایند، صنعت موسیقی و خوانندگی را زیر سوال می برند.

ورود غیرحرفه ای ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می برد

حامد محضرنیا خواننده پاپ کشور گفت : گروهی از افراد که بدون سابقه حرفه ای و آکادمیک اقدام به خوانندگی می نمایند، چنین رفتار غیر حرفه ای موسیقی و خوانندگی را بی ارزش می نماید، بازیگران و یا ورزشکارانی که دست به چنین کاری می زنند صنعت موسیقی و خوانندگی را زیر سوال می برند .

به گفته محضرنیا، عدم نظارت دستگاه و ارگان های مربوطه در حوزه موسیقی به نوعی سبب ساز چنین پدیده ای است، در واقع اگر هر قشری بخواهد وارد این حرفه گردد باعث بهم ریختگی خواهد شد، اگر یک ورزشکار، بازیگر و مجری قصد ورود به چنین حوزه ای را دارد باید مراحل آکادمیک را طی نموده و تاییده ای که از سازمان معتبر داده می گردد را اخذ کند در چنین شرایطی افراد می توانند وارد حوزه موسیقی شوند .

او می گوید : شرایط نباید به گونه ای باشد که هر فرد بنا به خواسته ی خود وارد بازار موسیقی گردد ، از آن جایی که خوانندگی و موسیقی فعالیتی تخصصی است نباید با ورود هر فرد بدون داشتن تخصص، حوزه موسیقی سطح پایین جلوه داده گردد .

محضرنیا گفت : نهاد نظارتی چون وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برای از بین بردن چنین مسئله ای باید ورود کند و در صورت تایید صلاحیت خوانندگی تاییده داده گردد .

به گفته محضرنیا، روند بازیگر شدن خوانندگان و خوانندگی بازیگران و یا بازیگر شدن مجری، خوانندگی مجریان فرآیندی اشتباه است، در چنین مواردی در بیشتر موارد نمونه موفقی دیده نشده است .

این خواننده گفت : در بازار موسیقی شاهد درخشش و شنیده شدن چنین آهنگ هایی به وسیله مردم نبوده ایم، عمدتا کارهایی که از سوی مردم با اقبال روبرو شده برای خوانندگان حرفه ای بوده که برای کار خود زحمت کشیده اند .

وبلاگ پیوست فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورود غیرحرفه ای ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود غیرحرفه ای ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید