گرایی و ساروی طلایی شدند، قهرمانی با چاشنی سهمیه المپیک

به گزارش وبلاگ پیوست، نمایندگان اوزان 67 و 97 کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قزاقستان پیروز به کسب دو مدال طلا و همچنین سهمیه المپیک شدند.

گرایی و ساروی طلایی شدند، قهرمانی با چاشنی سهمیه المپیک

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول و کمتر از یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گرایی در این مرحله آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و ضمن راهیابی به دیدار فینال، سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کرد.

وی در دیدار فینال هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد تا ضمن کسب مدال طلا و سهمیه المپیک، تمامی حریفان خود را با امتیاز عالی از پیش رو بردارد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 2 یانان چن از چین را مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار فینال مقابل اوزور ژوژوپبیکوف با نتیجه 10 بر صفر پیروز و صاحب مدال طلا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گرایی و ساروی طلایی شدند، قهرمانی با چاشنی سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی و ساروی طلایی شدند، قهرمانی با چاشنی سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید