گل محمدی: شوکه شدیم از یک اتفاق ، برای این تیم حسرت می خورم ، مسئولان دیگر هیچ قولی ندهند

به گزارش وبلاگ پیوست، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل گفت: دوست داشتم این برد را برابر هوادارانمان جشن می گرفتیم.

گل محمدی: شوکه شدیم از یک اتفاق ، برای این تیم حسرت می خورم ، مسئولان دیگر هیچ قولی ندهند

به گزارش وبلاگ پیوست تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در فصل بیست و سوم پیروز شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره این بازی گفت: دوست داشتم این بازی و این سه امتیاز در کنار طرفداران به دست می آمد. جای آن ها در استادیوم خالی است. برای تیمی که پرطرفدارترین تیم آسیاست حسرت می خورم که هنوز زیرساخت های لازم برای حضور طرفداران را نداریم. فوتبال بدون طرفدار معنا ندارد.

وی با بیان این که تیمش برای آماده سازی مسائل زیادی داشته است در خصوص بازی گفت: بازی سختی بود اما سه امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی کردن مقابل تیم مجتبی حسینی همواره سخت است. آنها نظم دفاعی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چمن استادیوم آزادی برای 14 سال قبل است و باید ترمیم و بازسازی گردد. چمن هم بلند بود و وقتی رفتیم زمین را دیدیم شوکه شدیم که اینقدر چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی در خصوص صحنه گل که مجتبی حسینی اعتقاد داشت در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است گفت: به نظرم آفساید نبود. همکارانم فیلم را دیدیدند و گفتند آفساید نبوده است. با این حال صحنه نزدیکی بود. خواهش من از مسئولان این است که قول ندهند. مدام وعده آمدن سیستم ویدئویی را می دهند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. همانطور که گفتم اگر می توانند زیرساخت ها را فراهم نمایند یک سال فوتبال را تعطیل نمایند.

گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی نمایند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی: شوکه شدیم از یک اتفاق ، برای این تیم حسرت می خورم ، مسئولان دیگر هیچ قولی ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: شوکه شدیم از یک اتفاق ، برای این تیم حسرت می خورم ، مسئولان دیگر هیچ قولی ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید