2 اقامتگاه بوم گردی در بندر گناوه به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گناوه گفت: دو اقامتگاه بوم گردی این شهرستان تا انتها سال به بهره برداری می رسد.

2 اقامتگاه بوم گردی در بندر گناوه به بهره برداری می رسد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر روز دوشنبه 6 مردادماه 99 در بازدید از اقامتگاه های بوم گردی در حال ساخت گناوه، گفت: تنوع بخشی زیرساخت های مراکز اقامتی و توریستی از اولویت هایی است که وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی در سه سال گذشته دنبال نموده است.

او اضافه نمود: راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در کشور نمی تواند منافاتی با حوزه فعالیت هتل ها داشته باشد و تجهیز مقصد، از اصول و ارکان شکل گیری توریستی و توسعه این صنعت است و بندر گناوه هم با توجه به شهرت تجاری به عنوان مرکز خرید، قابلیت جذب توریست بیشتر را دارد.

رئیس اداره میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی گناوه اعلام کرد: تا سرانجام امسال دو اقامتگاه روستایی بینک و مال قائد با اعتبار 71 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که اقامتگاه بینک یکی از شاخص ترین اقامتگاه های بوم گردی استان است.

او ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای ورود به توسعه زیرساخت های توریستی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این دو پروژه با سرمایهگذاری بخش خصوصی در حال ساخت است که 29 میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده در آن ها به وسیله تسهیلات اعتباری تبصره 18 تأمین شده است، با فعالیت این اقامتگاه ها به اشتغال پایدار جامعه روستایی محل هم یاری می گردد.

او توسعه توریستی را تأمین و پاسخ دهی به سلیقه های مختلف دانست و اضافه نمود: مجوز راه اندازی یک واحد بوم گردی در روستای شول گناوه هم صادر شده و با اعتبار 12 میلیارد و 900 میلیون ریال در حال ساخت است که با اتمام کار به ظرفیت های توریستی بندر گناوه اضافه می گردد.

منبع: میراث آریا

به "2 اقامتگاه بوم گردی در بندر گناوه به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 اقامتگاه بوم گردی در بندر گناوه به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید